تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۷
سازماندهی نیروهای براندازی نرم

آشوب‌های زنانه به بهانه تشابه حقوق!

دشمنان با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای بر روی موضوع نیروهای براندازی نرم یعنی به اصطلاح جنبش زنان کار می‌کنند.
آشوب‌های زنانه به بهانه تشابه حقوق!
مدتی است دشمنان با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای به عنوان بازوهای جنگ روانی سازمان‌های جاسوسی آنان بر روی موضوع نیروهای براندازی نرم یعنی به اصطلاح جنبش زنان و بازسازی آن کار می‌کنند.


به گزارش حدیدنیوز، بعد از انتخابات و شادی‌هایی که به بهانه‌های مختلف در کف خیابان توسط مردم انجام می‌گرفت و متأسفانه بعضاً توسط برخی با شعارهای ساختارشکن و اقدامات هنجارشکنانه همراه بود، دوباره رسانه‌ها و عوامل ضد انقلاب خارج‌نشین را به طمع انداخت تا آنان از این آب گل‌آلود برای خود ماهی بگیرند.

یکی از برنامه‌ها و مطالبات غیرقانونی اصحاب فتنه پس از این ماجراها، سازماندهی جنبش زنان ـ بخوانید نیروهای سازمانی براندازی نرم ـ بود. در همین راستا در رسانه‌های خود به پوشش گسترده اخبار و مطالبی پرداختند که آموزش نحوه راه‌اندازی تشکل یا چگونگی طرح مطالبات را به مخاطبانشان آموزش می‌داد.

بر پایه این خبر با خطی که از خارج از کشور القا می‌شد خصوصاً بعد از راه‌یابی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به جام جهانی فوتبال، یکی از صفحات شبکه اجتماعی فیس‌بوک که متعلق به صهیونیست‌ها بوده و از آلمان به روز می‌شود و در آن به مسائل تشابه حقوق زن و مرد می‌پردازد، برنامه ضد انقلاب برای هیجانی کردن فضا و ایجاد اغتشاش و آشوب را صادر کرد و از زنان خواست تا در روز برگزاری جشن پیروزی تیم ملی به ورزشگاه رفته و در صورت ممانعت از حضور آنان در ورزشگاه آزادی آن‌جا را به اغتشاش و آشوب بکشانند. البته گفتنی است این فراخوان ضد انقلاب خارج‌نشین نیز مثل دیگر فراخوان‌های آنان با اقبال مواجه نشد.



در طول روزهای گذشته پس از انتخابات شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان و رسانه‌های اینترنتی ضد انقلاب تعداد اخبار و مطالبشان در حوزه زنان رشد چشمگیری داشته است و دائماً بر طبل توخالی گزاره‌ای انتزاعی به نام جنبش زنان می‌کوبند.

خاطرنشان می‌شود که آلن تورن نظریه‌پرداز پرآوازه «جامعه مدنی» طی سفری که در زمستان سال ۱۳۸۰ با دعوت عطاءالله مهاجرانی به تهران آمده بود بسته پیشنهادی خود را برای اصلاح‌طلبان ارائه کرد و آن خلق یک انقلاب زنانه در ایران بود! وی معتقد بود ایران می‌تواند نخستین کشوری باشد که انقلابی بر پایه حقوق زنان به وجود آورد، چرا که ایران جزء معدود کشورهایی است که مسئله زنان در کانون مسائل آن قرار دارد. http://hadidnews.com/vdcfm1d0.w6d0xagiiw.html
منبع : دیده‌بان
نام شما
آدرس ايميل شما