تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۷
پیش‌بازی دیدار ایران و کوبا در رقابت‌های لیگ‌ جهاانی والیبال

ستاره های ایرانی و تیم مشکوک کوبا!

اعضای تیم ملی درحالی ایتالیا را به قصد پاریس و سپس هاوانا ترک کردند که شایعات ناخوشایندی از کوبا به گوش می رسد.
ستاره های ایرانی و تیم مشکوک کوبا!
به گزارش حدیدنیوز، وقتی همه چیز خوب پیش برود، شما هر کجا که بروید مورد استقبال قرار خواهید گرفت. این حکایت این روزهای تیم ملی والیبال ایران است که با درخشش خود همه دنیا را به تحسین واداشته است.

شاگردان خولیو ولاسکو در شرایطی ایتالیا را به قصد پاریس و سپس هاوانا ترک کردند که شایعات ناخوشایندی از کوبا به گوش می رسد.
کوبایی که تا پیش از بازی با روسیه حتی یک امتیاز هم جمع نکرده بود و به یک باره مقابل قهرمان المپیک لندن غوغایی به پا کرد و هر سه امتیاز این مسابقه تماشایی را به حساب خود ریخت! زمانی که سابقه ورزشکاران کوبایی در کشتی، بوکس و سایر مسابقات جهانی و المپیکی را مرور می کنیم به این نتیجه می رسیم که به دلیل مشکلات فراوان مالی و اقتصادی، برخی اوقات قهرمانان آن دیار با دریافت چند هزار دلار طلا را با نقره و برد را با باخت عوض کرده اند.

هنوز خاطرمان هست که «یاندروکو ئینتانا» اعجوبه وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی آزاد کوبا چگونه در مسابقات جهانی ۲۰۰۷ باکو و با دریافت رشوه کشتی فینال را به عارف عبدالله اف آذری واگذار کرد و...

از این دست اتفاقات در تاریخ ورزش کوبا فراوان افتاده است و شاید نیازی به تکرار آن نبود، اما آنچه ما را واداشت به آن بپردازیم، شایعات اخیر پیرامون باخت های مشکوک تیم کوبا در لیگ جهانی والیبال است.

تیمی که شنیده می شود به دلایلی غیرورزشی مسابقات قبلی خود را به حریفان واگذار کرده و حالا قرار است با تمام قدرت برابر تیم اوج گرفته ایران آن هم در هاوانا به میدان برود.

در واقع علاقه مندان به والیبال باید در نظر داشته باشند که کوبا تیمی مشکوک و غیرقابل پیش بینی است و نباید از حالا تیم ایران را مقابل این تیم از پیش برنده دانست، هر چند شیر بچه های والیبال کشورمان ثابت کرده اند در لیگ جهانی قادر به خلق هر حماسه ای هستند.

یادآور می شود؛ تیم ملی والیبال ایران در چارچوب هفته ششم لیگ جهانی والیبال قرار است جمعه و شنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه جاری در هاوانا به مصاف تیم ملی کوبا برود. http://hadidnews.com/vdcfved0.w6d01agiiw.html
منبع : سراج24
نام شما
آدرس ايميل شما