تاریخ انتشار :شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۵

حزب‌الله پیروز واقعی انتخابات

دل نوشته یک جانباز فتنه ۸۸
مردم بصیر و حزب‌اللهی ایران پیروز واقعی انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ شدند و کاندیداهای انتخابات نیز با رفتار عقلانی خود درس بزرگی به برخی از مدعیان قانون گرایی و فتنه گران سال ۸۸ دادند.
حزب‌الله پیروز واقعی انتخابات
به گزارش حدیدنیوز، یادمان نمی‌رود سال ۸۸ زمانی که یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری پس از اتمام انتخابات و قبل از شمارش آراء خبرنگاران را جمع کرد و خود را رییس جمهور مردم خواند و با تحریک طرفداران و با کمک دشمنان داخلی و حارجی و افراد مغرض به رأی مردم بی احترامی کرد و بی قانونی را به معرض نمایش گذاشت.
فتنه گران در سال ۸۸ با ادعای واهی تقلب در انتخابات، حماسه حضور حداکثری مردم در انتخابات و جشن ملی را به کام ملت تلخ کرده و نزدیک ۸ ماه با آشوب، هنجار شکنی و اهانت به مقدسات اسباب ناراحتی و نا امنی مردم را فراهم کردند.
کسانی به انتخابات سال ۸۸ و نظام مقدس جمهوری اسلامی انگ تقلب زدند که با قبول و قانونی دانستن انتخابات ۹۲ در آن شرکت کرده و انتخابات ایران را جزو دموکراتیک ترین انتخابات جهان می ‌دانند؛ در حالی که دولت همان دولت و شورای نگهبان همان شورای نگهبان است، حال چگونه می‌شود در انتخابات سال ۸۸ تقلب و انتخابات ۹۲ سالم برگزار شده باشد!
امروز باید به امت حزب‌الله تبریک گفت که پس از انتخابات ۲۴ خرداد و پس از مشخص شدن رییس جمهور در حالی که اصلح و صالح مقبول رأی نیاوردند نه تنها اعتراض نکرده و به خیابان‌ها نیامدند بلکه با تبریک های پیاپی خود رییس جمهور منتتخب مردم را با اشتیاق به رسمیت شناختند و همکاری خود را به منظور پیشبرد اهداف و برنامه های مدنظر اعلام کردند.
ای کاش در انتخابات سال ۸۸ نیز همین گونه رفتار می‌شد و به جای این‌که عده‌ای احساسات مردم را تحریک کنند با عقلانیت رفتار کرده و به جای آشوب و اعتراض به منتخب ملت تبریک می گفتند.
جا دارد از کاندیداهای شکست خورده انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ نیز تشکر کرد، کسانی که با رفتار عقلانی خود به انتخابات صحه گذاشتند و با تبریک به منتخب ملت درس بزرگی به شکست خوردگان سال ۸۸ دادند.
کسانی که به انتخابات ایران صحه می‌گذارند، آن را قبول می‌کنند و انتخابات ایران را جزء دموکراتیک ترین انتخابات جهان می‌دانند پس باید خواستار محاکمه کسانی شوند که به این انتخابات سالم انگ تقلب زده و ۸ ماه کشور را به هرج و مرج و بی قانونی کشاندند، نه این‌که از فتنه گران طرفداری کرده و و خواستار آزادی آنها شوند.
چرا کسانی که دیروز به رهبری نامه بدون سلام و والسلام نوشتند و از آتشفشان‌های زیر خاکستر سخن گفتند، امروز انتخابات ایران را جزء دموکراتیک ترین انتخابات جهان می دانند، آیا این‌گونه سخن گفتن این را نمی رساند که این افراد زمانی که همه چیز بر وفق مرادشان باشد و کاندیدای مورد نظرشان رأی بیاورد همه چیز را قبول داشته و در غیر این صورت بدون هیچ مبنا و منطقی خواسته خود را بر خواسته ملت تحمیل می‌کنند.
امروز همه مردم منتظرند تا با کسانی که به نظام اسلامی تهمت زده و ۸ ماه آرامش، آسایش و امنیت را از ملت ایران گرفتند برخورد شود و محاکمه آنها در دادگاه سبب تسلی داغداران حوادث سال ۸۸ باشد.
http://hadidnews.com/vdcdof0x.yt0xk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

حزب الله
تشکر تحلیل دل چسبی بود حرف دلمان را زدید