تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۷
به دنبال افراط گرايي وهابيون

"ارتش زنان عريان" براي مقابله با وهابيت!

نيروهاي "ارتش زنان عريان" قصد دارند در اماکن مختلفي که وهابيون حضور دارند و به فعاليت هاي افراطي مي پردازند،
"ارتش زنان عريان" براي مقابله با وهابيت!
به گزارش حدیدنیوز، نيروهاي "ارتش زنان عريان" قصد دارند در اماکن مختلفي که وهابيون حضور دارند و به فعاليت هاي افراطي مي پردازند، حضور يابند و با عريان شدن، با اقدامات افراط گرايانه آنان مقابله کنند.

افراط گرايي وهابيون نه تنها موجب ضربه شديد به دين مبين اسلام و تخريب وجه مسلمانان در سراسر جهان شده، بلکه نتيجه معکوس هم داده است.

سازمان دفاع از حقوق زنان در تونس، اعلام کرد که زنان فمنيست اين کشور قصد دارند با هدف مقابله با انديشه وهابيت و وهابيون اين کشور،‌ "ارتش زنان عريان" را تشکيل دهند.

اين سازمان در ادامه افزود: هدف اصلي اين ارتش مبارزه و مقابله با اسلام وهابي است. وهابيون زنان را از حيوان هم کمتر مي دانند و براي زن ارزش قائل نيستند از همين رو "ارتش زنان عريان" قصد دارد با اين تفکر مقابله کند.

سازمان دفاع از حقوق زنان در تونس همچنين گفت: نيروهاي "ارتش زنان عريان" قصد دارند در اماکن مختلفي که وهابيون حضور دارند و به فعاليت هاي افراطي مي پردازند، حضور يابند و با عريان شدن، با اقدامات افراط گرايانه آنان مقابله کنند.

گفتني است تعدادي از زنان تونس چندي پيش به طور همزمان مقابل سفارت هاي کشور تونس در پايتخت هاي مختلف اروپايي حاضر شده و ضمن عريان شدن،‌ پرچمي که روي آن عبارت "لاإله إلا الله محمد رسول الله" نوشته بود را به نشانه توهين و اعتراض به اسلام، به آتش کشيدند.

شیعه آنلاین http://hadidnews.com/vdcfvxd0.w6d0vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما