تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۶
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با « حدیدنیوز »

پیروز انتخابات مردم و رهبری هستند/حماسه سیاسی محقق شد

مقام معظم رهبری با نام گذاری سال جاری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، برای حل مشکلات داخلی و خارجی هدفگذاری کردند.
پیروز انتخابات مردم و رهبری هستند/حماسه سیاسی محقق شد

منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با حدیدنیوز اظهار داشت: رئیس جمهور منتخب مردم باید با خرد جمعی سیاست‌خارجی دولت خود را به‌گونه‌ای تنظیم کند که درعینی که منافع ملی تامین ‌می‌شود از ظرفیت‌های موجود نیز به نحو احسن استفاده شود.
وی افزود: کشورهای غربی که درخواست مذاکره و تغییر رویکرد از سوی ایران را دارند ابتدا باید دوگام رو به جلو بردارند تا اعتماد ملت ایران جلب شود.

حقیقت‌پور اظهار داشت: مقام معظم رهبری با نام گذاری سال جاری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، برای حل مشکلات داخلی و خارجی هدفگذاری کردند که مردم نیز بعد از گذشت سه ماه از این نامگذاری به این هدف لبیک گفته و با حضور گسترده در انتخابات حماسه سیاسی را خلق کردند.
وی ادامه داد: براین اساس در وهله اول پیروز انتخابات رهبری است که راه را به ما نشان دادند و پیروز بعدی مردم هستند که در جهت رسیدن به هدف در انتخابات حضور گسترده داشتند.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه با تغییر رییس جمهور، سیاست‌های کلی نظام تغییر نمی‌کند، گفت: سیاست‌های کلی نظام به خصوص موضوع هسته‌یی را شورای عالی امنیت ملی تعیین و سپس مقام معظم رهبری آن را تایید می‌کنند.

http://hadidnews.com/vdcjiye8.uqe8vzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما