تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۸
گافی دیگر از بی بی سی فارسی

بی بی سی فارسی اصلاح طلبان را نمی شناسد!

مدیران و تهیه کنندگان این شبکه تفاوت چهره های اصلاح طلب را تشخیص نمی دهند.
بی بی سی فارسی اصلاح طلبان را نمی شناسد!
با پایان شمارش آراء چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، بی بی سی فارسی در معرفی دو اصلاح طلب دچار اشتباهی فاحش شد و نشان داد که مدیران و تهیه کنندگان این شبکه حتی تفاوت چهره های اصلاح طلب را تشخیص نمی دهند.

با اعلام نهایی نتایج چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، مشخص شد از میان ۳۱ منتخب، اکثریت را اصولگرایان به دست آورده اند. اصولگرایان ۱۸ کرسی و اصلاح طلبان هم ۱۱ کرسی را به دست آورده اند و دو نفر هم در لیست هر دو گروه قرار داشته است.


معصومه ابتکار نه الهه راستگو

بی بی سی فارسی در اعلام نتایج انتخابات شورای شهر تهران در مورد اصلاح طلبان مرتکب دو گاف شد. گاف اول بی بی سی این بود که در حالی که عکسی از معصومه ابتکار به نمایش گذاشته شده بود، گزارشگر این شبکه می گفت: «الهه راستگو نماینده سابق مجلس چهره دیگر نام آشنای اصلاح طلبان است.»


الهه راستگو

گرچه شاید در نگاه اول این یک اشتباه معمولی و رسانه ای به نظر برسد؛ اما تکرار این اشتباه در تمام بخش های خبری دیشب بی بی سی فارسی، نشان می دهد که اطلاعات کارگردانان، تهیه کنندگان و مجریان این شبکه بسیار پائین است و حتی فرق دو چهره مطرح اصلاح طلب؛ یعنی خانم الهه راستگو و خانم معصومه ابتکا را هم نمی توانند تشخیص دهند.



Flash version ۹,۰ or greater is required
You have no flash plugin installed
دانلود


فیلم گاف های بی بی سی فارسی

اما این تنها گاف دیشب بی بی سی فارسی نبود؛ بلکه مجری این شبکه که برای تحلیل انتخابات شوراها با "صدیقه وسمقی" به گفت و گو پرداخته بود، نام او را "صدیقه وسقمی" خواند که از سوی خود خانم وسمقی تصحیح شد. http://hadidnews.com/vdcba9b5.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما