تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۴
عضو جامعه روحانيت مبارز در گفت و گو با «حدیدنیوز»

حماسه سياسی ۲۴ خرداد نشانه عجز دشمن از درك پيوند مردم و ولايت است

حضور بی نظير ملت ايران در انتخابات دليل بر بلوغ فكری، بلوغ سياسی و فرهيختگی و نخبگی ملت ايران است.
حماسه سياسی ۲۴ خرداد نشانه عجز دشمن از درك پيوند مردم و ولايت است

حجت الاسلام والمسلمين حسين ابراهيمی، عضو جامعه روحانيت مبارز در گفت و گو با حدیدنیوز با تبريك خلق حماسه ۲۴ خرداد از سوی ملت گفت: مردم ما در رابطه با مسائل ملی و سرنوشت سازهيچ گاه كوتاه نيامده اند و تاريخ انقلاب نيز گواه است هر وقت به وجود اين ملت نياز بوده است، با حضور گسترده از انقلاب دفاع كرده اند. 

وی افزود: در اين مقطع به خاطر تهديدات و تحريمهای دشمنان، مردم برای پاسخ دادن به گزافه گويی های دشمنان و نيز مقابله با انحرافاتی كه دشمن خواست در افكار عمومی ايجاد كند در انتخابات پرشور شركت كردند. 

عضو سابق كميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس با ذكر اينكه دشمنان از درك پيوند مردم و حاكميت عاجز هستند، اظهار كرد: در مسائل حساس و سرنوشت ساز مردم اين پيوند را به نمايش می گذارند و دشمن همه استراتژی و تاكتيك های خود را بی اثر می داند چون ملت ايران را نشناخته است. 

عضو جامعه روحانيت مبارز عنوان كرد: رهبر معظم انقلاب آنچه را كه در وهله اول مهم دانستند ايجاد مشاركت حداكثری و تحقق حماسه سياسی بود، خوشبختانه در پاسخ به اين ندای رهبری، ملت ايران اين حماسه را به بهترين صورت آفريدند، حتی رسانه های بيگانه اعتراف كردند چنين انتخاباتی در دنيا كم نظير است. 

عضو سابق كميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس با اشاره به وضعيت مشاركت عمومی در كشورهای غربی گفت: مدعيان دموكراسی در كشورهای مختلف بعد از گذشت چندين سال هيچ گاه نتوانسته اند مردم خود را اين گونه پای صندوق های رای بياورند، اما حضور بی نظير ملت ايران در انتخابات دليل بر بلوغ فكری، بلوغ سياسی، فهم درست، فرهنگ بالا و فرهيختگی و نخبگی ملت ايران است. 

ابراهيمی تاكيد كرد: مردم در برابر بيگانه وحدت و انسجام دارند، هرچه دشمنی ها بيشتر شده انسجام ملت ايران نيز بيشتر شده است، اين تحريم ها اگر بر هر كشوری تحميل می شد مردم آن كشور و نظام‌ آن كشور را از پای در می آورد، اما ملت ايران به دليل رشد فكری و ارتباط با ولايت در اين مقطع حساس حضور حماسی را رقم زدند كه در تاريخ يا بی نظير يا كم نظير است. 

عضو سابق كميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس در پايان گفت: بايد اين حماسه را به رهبری نظام و مردم تبريك گفت و رئيس جمهور منتخب مردم بايد خادمی اين ملت را برای خود افتخار بداند و مشكلات اقتصادی سياسی و اقتصادی را با تلاش و برنامه درست حل كند

http://hadidnews.com/vdcbzwb5.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما