تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۶
فصل نقل‌وانتقالات در فوتبال

فتح‌اله زاده در پی خنثی کردن بمب رویانیان

در ادامه گزارش‌های نقل و انتقالات این هفته بزرگترین جابه‌جایی‌های لیگ را با هم مرور می‌کنیم.
فتح‌اله زاده در پی خنثی کردن بمب رویانیان
به گزارش حدیدنیوز به نقل ازتهران‌پرس، در ادامه گزارش‌های نقل و انتقالات این هفته بزرگترین جابه‌جایی‌های لیگ را با هم مرور می‌کنیم.

هفته گذشته صدر اخبار متعلق به ۲ اتفاق بود.اول پیوستن علی کریمی،جادوگر سرخپوشان به تیم پرهوادار تراکتورسازی بود و دوم بازگشت فتح‌اله زاده به مسند مدیرعاملی باشگاه استقلال.

علی کریمی که فصل قبل دوران پر فراز و نشیبی را با پرسپولیس سپری کرده بود با امدن علی دایی به عنوان سرمربی ترجیح داد میدان را برای شهریار خالی و از حاشیه‌های احتمالی پرهیز کند.کریمی و دایی که از جام‌جهانی ۲۰۰۴ و لایی کریمی به شهریار با هم دشمن شده بودند طی این سالها بارها با هم درگیری لفظی داشتند و تجربه نشان می‌داد با روحیه‌ای که از آن دو سراغ داریم نمی‌توانند با هم کار کنند.از این رو کریمی برای در اوج ماندن ترجیح داد سراغ دیگر تیم قرمز پوش لیگ یعنی تراکتورسازی برود.

اما اتفاق دوم مربوط به فتح‌اله زاده بود.او که هفته گذشته از مدیرعاملی تیم استعفا داده بود این بار با قدرت بیشتر به مسند خود بازگشت.حاجی آبی‌پوشان که فصل گذشته را با تیمش قهرمان فصل شده بود چند صباحی بود که با مشکلات مالی دست‌وپنجه نرم می‌کرد و از نبود اعتبارت تصمیم به یک فرار رو به جلو را گرفت.او که یقین داشت هیآت مدیره با استعفایش موافقت نمی‌کند با این کار می‌خواست با اقتدار بیشتر به این پست بازگردد که این رویداد رخ داد.

اما در دیگر جابه‌جایی‌ها تیم استقلال و پرسپولیس به همراه تراکتورسازی خبرساز شدند.

استقلال در طی هفته‌های گذشته با جذب هادی عقیلی،مهدی نظری،جمشیدیان،محمدقاضی،عابدینی،آرش افشین،سعید عزت‌اللهی و اندرانیک تیموریان توانسته تا این جای کار عملکرد قابل قبولی داشته باشد.ذکر این نکته که سیدمهدی رحمتی وپژمان منتظری در این ماندگار شدند لازم است.

اما در پرسپولیس شهریار با جذب شجاع خلیل زاد،یونس شاکری،قاسم حدای‌فر،غربی،عباس‌زاده،علی‌عسگر،سید‌صالحی،میثم حسینی،پیام صادقیان و امید عالیشاه تا این‌ جای کار نشان داده با برنامه پیش می‌رود و خبری از دخالت‌های رویانیان در جذب بازیکن نیست.

تراکتورسازی هم با جذب علی کریمی و ارش برهانی خبر ساز شد.این تیم پرهوادار که فصل گذشته با سرمربی پرتقالی‌اش نتوانست نتیجه دلخواهش را بگیرد این فصل قصد دارد با مجید کامپیوتر جایگاه خوبی را در لیگ کسب کند.

در این میان تنها هادی عقیلی است که نامش در ۲ لیست به چشم می‌خورد و هنوز نه با استقلال و نه با سپاهان قرادادی امضا نکرده است.در پایان اخبار شنیده شده حاکی از ان است که رویانیان در پی بمب ترکاندن است و فتح‌اله زاده برای خنثی کردن بمب‌های او پی بازیکنان بزرگ می‌گردد. http://hadidnews.com/vdchiqni.23nz-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما