تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۱
فتواي تازه مفتي برجسته سعودي؛

خون شيعه هدر و زنان‌شان غنيمت هستند

يک مفتي برجسته عضو شوراي عالي افتاي وهابيت در عربستان سعودي، با صدور فتوايي، خون شيعيان را هدر و زنان شيعه را ملک وهابي‌ها خواند و دستور تخريب مزارات مقدسه اهل بيت(ع) را صادر کرد.
خون شيعه هدر و زنان‌شان غنيمت هستند
به گزارش حدیدنیوز، متن فتوای بي‌سابقه یکی از مفتیان عضو شوراي عالي افتاي وهابت در عربستان سعودي به نام "ناصر العمر" در مورد شیعیان منتشر شد.

این مفتی در پاسخ به استفتائي با این مضمون که "از "آنجا که خطر شیعیان نسبت به اسلام بیشتر از یهود و نصاراست؛ برای نجات امت اسلام چگونه این طایفه را ریشه‌کن کنیم؟" این چنین پاسخ می‌دهد:

«در ابتدا باید بدانیم که شیعیان جز با یک حکومت اسلامی جهادی ریشه‌کن نمی‌شوند؛ شیعیان پس از برپایی اين حکومت اسلامی در آينده، دو راه خواهند داشت: یا اینکه اسلام(!) را بپذیرند یا اینکه سر بریده شوند و اگر اصرار کردند بر مذهب خود باقی بمانند با آنها باید این چنین برخورد کنید:

نخست: همه شیعیان را چون گوسفند، سر ببرید تا خون، سر تا پای آنها را فرا گیرد و چه منظره بدیعی است زمانی که تو می‌بینی اجساد شیعیان در دریایی از خون شناورند و صدای امواج خون رافضی‌ها گوش‌هایت را نوازش می‌دهد و جنازه‌های‌شان، چشم‌هایت را به وجد می‌آورد.

دوم: زنان شيعيان را به اسارت ببرید و در میان رزمندگان به صورت عادلانه تقسیم کنید.

سوم: کودکان شیعه را به فراگیری تعلیمات اسلامی صحیح وا دارید و توحید و عقیده را به آنها آموزش دهید و به آنها آموزش‌های نظامی دهید تا در فتوحات اسلامی از آنها استفاده شود.

چهارم: معابد و ضریح‌های شرک‌آلود شیعه را نابود و ویران کنید.

پنجم: خانه‌های آنها را تفتیش کنید و کتاب‌های شرک‌آلود آنها را از بین ببرید.

ششم: روز عاشورا را جشن بگیرید و شیعیان را مجبور کنید در آن شرکت کنند.

هفتم: آنها را مجبور کنید کودکان خود را با اسامی مقدسي مانند معاویه، یزید، عايشه، حفصه و… نام‌گذاری کنند.»

اين فتوا در حالي صادر مي‌شود که رهبر معظم انقلاب اسلامي، حضرت آيت‌الله سيد علي خامنه‌اي، در سخنراني اخير خود، تأکيد کردند: «هر حنجره‌اى و زبانى كه ملت‌هاى مسلمان را، مذاهب اسلامى را، طوايف گوناگون اسلامى را به دشمنى با يكديگر تحريك كند و عصبيت‌ها را عليه يكديگر تحريك كند، ناطق من‌الشيطان است. «من أصغى الى ناطق فقد عبده فان كان النّاطق عن اللّه فقد عبداللّه و ان كان النّاطق ينطق عن لسان ابليس فقد عبد ابليس». آنها كه از زبان ابليس حرف مي‌زنند، خودشان و مستمعين خودشان را به طرف جهنم مي‌برند؛ خودشان را هم دچار هلاكت مي‌كنند. «ألم تر إلى الذين بدّلوا نعمة اللّه كفراً و أحلّوا قومهم دار البوار. جهنّم يصلونها و بئس القرار»؛ «يقدم قومه يوم القيامة فأوردهم النّار» كه درباره فرعون است.

كسانى كه امروز دنياى اسلام را از اتحاد و يكپارچگى دور مي‌كنند در حالى كه احتياج به يكپارچگى، امروز بيشتر از هميشه است اينها به نفع شياطين كار مي‌كنند، به نفع ابليس‌ها كار مي‌كنند. http://hadidnews.com/vdcbwsb5.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

اللّهم العن اوّل ظالم ظَلم حقّ محمّد وآل محمّد و آخر تابعِ له علی ذلک