تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۸
در آستانه انتخابات ریاست جمهوری شاید جالب باشد بدانید چه کسانی برنامه‌های ورزشی نامزدها را تشریح می‌کنند.
چه کسانی برنامه‌های ورزشی نامزدهای انتخاباتی را تشریح می‌کنند؟
به گزارش حدیدنیوز به نقل از سراج۲۴، هر چه زمان برگزاری انتخاباتی ریاست جمهوری یازدهم نزدیک تر می شویم، دقت و توجه به برنامه های و دیدگاه های نامزدهای انتخاباتی در حوزه های تخصصی بیشتر می شود و با توجه به جمعیت جوان کشور و ظرفیت های موجود، یکی از مولفه های مهم در انتخاب رئیس جمهور یازدهم برنامه و مواضع این افراد در قبال جوانان و توجه به ورزش خواهد بود.

در همین زمینه برنامه هایی برای ارائه دیدگاه های نامزدهای انتخاباتی در رسانه ملی فراهم شده که توجه به آن برای انتخاب گزینه برتر قابل اتکا خواهد بود. به عنوان مثال روابط عمومی سیما اعلام کرده که برنامه رخصت با اجرای جواد خیابانی و با هدف بررسی و تحلیل برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری در زمینه ورزش از شبکه سه سیما پخش خواهد شد که محتوای آن هم مناظره دو نفره نمایندگان نامزدها خواهد بود.

اما در این بین، شناخت نمایندگان هر یک از نامزدها، شاید جالب تر از مطالب مطرح شده از سوی آنها باشد. چه آنکه علی مداحی (نماینده محسن رضایی)، مسعود سلطانی فر (نماینده حسن روحانی)، حسین انصاری‌فر (نماینده غلامعلی حداد عادل)، کیومرث هاشمی (نماینده علی اکبر ولایتی)، سعید فائقی (نماینده محمدرضا عارف)، محمد دامادی (محمدباقر قالیباف)، بیژن نوباوه وطن (نماینده سعید جلیلی) و بهنام ساسانیان (نماینده سید محمد غرضی) در برنامه رخصت شبکه سه سیما خواهند بود.

در بیان افراد از سوابق علی مداحی و بهنام ساسانیان، اطلاع چندانی در دست نیست اما کیومرث هاشمی تا کنون به عنوان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، معاون سازمان تربیت بدنی و رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و سرپرست فدراسیون فوتبال فعالیت کرده است. وی در دوران ریاست محمد علی آبادی در سازمان تربیت بدنی به عنوان رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی فعالیت می کرد.

همچنین سعید فائقی سالها معاون سازمان تربیت بدنی بود ه و انصاری فرد مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان است و برادرش هم سالها مدیرعامل پرسپولیس بوده است.

ضمن اینکه بیژه نوباوه نماینده مردم تهران و محمد دامادی هم نماینده مردم ساری در مجلس هستند و سلطانی فر هم سابقه استانداری در سه استان گیلان، زنجان و مرکزی داشته و حالا از گزینه های لیست انتخاباتی شورای شهر تهران اصلاح طلبان است.

در کنار این افراد، محمد یزدانی خرم، رئیس سابق فدراسیون های والیبال و کشتی هم به عنوان نماینده علی ولایتی در یک برنامه تلویزیونی حضور داشته است.

گفتنی است؛ اهمیت شناخت نمایندگان ورزشی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری در برنامه های تبلیغاتی آن است که صرف نظر از شعار و وعده هایی که می دهند، احتمال حضور این افراد در راس امور ورزشی دولت آینده در صورت پیروزی نامزد مورد حمایتشان بسیار زیاد است. http://hadidnews.com/vdcb8fb5.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما