تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۲
در حالی که تظاهرات اعتراض آمیز مردم ترکیه وارد چهارمین روز خود شده است، یک گروه ناشناس هکری در حمایت از این اعتراضات به وبسایت‌های دولتی ترکیه حمله کرده است.
به گزارش حدیدنیوز، تسنیم به نقل از راشا تودی نوشت: یک گروه ناشناس هکری ضمن اعلام حمایت از تظاهرات اعتراض آمیز مردم ترکیه به وبسایت رئیس جمهور و وبسایت حزب حاکم این کشور حمله کرده است.

از ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه به وقت گرینویچ وبسایت "عبدالله گل" رئیس جمهور ترکیه از دسترس خارج و آفلاین شده است. علاوه بر وبسایت رسمی رئیس جمهور ترکیه، وبسایت حزب عدالت و توسعه و وبسایت های سازمان امنیت استانبول و وبسایت فرمانداری استانبول نیز از دسترس خارج شده است.

هکرهای اینترنتی پیش از این نیز وبسایت های متعلق به شهرداری های "مرسین" و "ازمیر" را هدف حملات سایبری قرار داده بودند.

این حملات سایبری در پاسخ به اقدامات سرکوب گرایانه پلیس ترکیه در برخورد با تظاهرات مسالمت آمیز مردم شهر استانبول و سایر شهرهای ترکیه انجام شده است.

با انتشار شایعاتی در خصوص اقدامات دولت ترکیه در زمینه محدودیت دسترسی به اینترنت، گروه های هکری با اتخاذ تدابیر ویژه ای زمینه لازم برای انتشار اطلاعات و دسترسی کاربران این کشور به اینترنت را فراهم کرده اند.

هکرهای مستقل ترکیه بر این باورند که هکرهای مورد حمایت دولت این کشور به وبسایت های خبری این کشور حمله کرده اند. http://hadidnews.com/vdch6ini.23nzmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما