تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۲
یکی از اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ضمن برقراری ارتباط با منشوری ها و افرادی که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون دچار محرومیت شده اند، به آنها قول داده که در جلسه کمیته استیناف به حمایت از آنان بپردازد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از امروزی ها، یکی از اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ضمن برقراری ارتباط با منشوری ها و افرادی که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دچار محرومیت شده اند، به آنها قول داده که در جلسه کمیته استیناف به حمایت از آنان بپردازد.
این در شرایطی است که امروز جلسه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با حضور اعضای این کمیته برگزار خواهد شد.
این عضو کمیته استیناف در سوابق مدیریتی خود نیز هیچ گاه موفق نبوده و نگاهی به کارنامه وی نشان می دهد که همواره مجموعه های تحت هدایت و مدیریت وی روند موفقیت آمیزی طی نکرده اند.
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قرار است طی جلسه ای آرای نهایی صادر شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را مورد بررسی قرار داده و آنها را به عنوان رای نهایی و قطعی اعلام کند.
در این خصوص اهالی ورزش و دلسوزان رشته فوتبال از اعضای کمیته استیناف این درخواست را دارند که بدون توجه به حاشیه های ایجاد شده از سوی منشوری ها، احکام صادر شده را بر مبنای عدل و انصاف اعلام کند. http://hadidnews.com/vdcayunu.49n6u15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما