تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۳
تیم فوتبال بایرن مونیخ با غلبه بر اشتوتگارت به سومین قهرمانی فصل خود دست یافت.
بایرن مونیخ قهرمان جام حذفی شد + فیلم
به گزارش حدیدنیوز، دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های آلمان(DFB Pokal) شب گذشته (شنبه) بین ۲ تیم بایرن مونیخ و اشتوتگارت در ورزشگاه المپیک شهر برلین و در حضور ۷۴ هزار و ۲۴۴ تماشاگر برگزار شد و بایرن مونیخ موفق شد حریف خود را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و اولین تیم آلمانی شود که موفق به کسب لیگ داخلی، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا می‌شود. نتایج کامل و نمودار جام حذفی آلمان را دراینجا ببینید.

همچنین بایرنی‌ها هفتمین تیمی شدند که در تاریخ فوتبال به ۳ جام در طول یک فصل دست می‌یابند. پیش از این تیم‌های آژاکس آمستردام و آیندهوون هلند،‌ منچستریونایتد انگلیس،‌ اینترمیلان ایتالیا،‌ بارسلونا اسپانیا و سلتیک اسکاتلند به این افتخار نائل آمده بودند.

بایرن تا دقیقه ۷۱ بازی با گل‌های توماس مولر (۳۷- پنالتی)‌و ماریو گومز (۴۸ و ۶۱) با نتیجه ۳ بر صفر پیش بود اما اشتوتگارت با ۲ گلی که مارتین هارنیک در دقایق ۷۱ و ۸۰ زد، اختلاف را به حداقل رساند. با این حال جدال بایرن مونیخ - اشتوتگارت در نهایت با برتری ۳ بر ۲ شاگردان یوپ هاینکس به اتمام رسید تا آنها سه‌گانه تاریخی را کسب کنند. 

فیلم گلهای این دیدار 



این بازی آخرین حضور یوپ هاینکس بر روی نیمکت مربیگری بایرن‌مونیخ بود. مربی موفق آلمانی که در این فصل هر سه جام ممکن را برای باواریایی‌ها به‌ دست آورد جای خود را به پپ گوآردیولایی می‌دهد که به نظر کار سختی را در مونیخ خواهد داشت. http://hadidnews.com/vdcao6nu.49n6a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما