تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۴
« مهمان ناخوانده »، / « خرس قهوه ای » ، « اردوگاه جنگلی » ، « شب روباه»، « خانه پدری » ، « جهان »...
تلویزیون و آخر هفته
به گزارش حدیدنیوز؛ فیلم های سینمایی و تلویزیونی « مهمان ناخوانده »، / « خرس قهوه ای » ، « اردوگاه جنگلی » ، « شب روباه»، « خانه پدری » ، « جهان »/ « هالوها در ایتالیا » ، « سه کله پوک »، « وضعیت جنگی »، « نارنيا ۲ » « نابرده رنج » ، « یک دماغ ناقابل »، « وقته بزرگ شدنه » / « گرگ نمای لندن » ، « هملت ۲۰۰۰ » / « نگین هفت دریا » ، « بازنده ها» ، « سفر به جزیره اسرارآمیز » ، « بالابان »، « کبوتر با کبوتر » ، « دکان های پیامبری » پنجشنبه و جمعه ۹ و۱۰ خرداد ماه از شبکه های سیما روی آنتن می‌رود.

*********************************
شـبـکـه یــک

فیلم سینمایی « مهمان ناخوانده » به کارگردانی سباستین برونتین ، پنجشنبه ۹ خرداد ماه ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد .

در خلاصه داستان فیلم آمده: روبرتو مرد میانسال منزوی و بد اخلاقی است که تمام وقت خود را در مغازه‌اش می گذراند. تنها سرگرمی او جمع آوری گزیده اخبار و جراید روزنامه ها می باشد. او که برای انجام کاری به فرودگاه رفته است در آنجا با یک چینی به نام جون بر خورد می کند. جون که زبان اسپانیایی نمی‌داند برای یافتن دایی خود به بوئینس آیرس سفر کرده است و یک آدرس با خود دارد. روبرتو متوجه می شود که این آدرس مربوط به خانه قدیمی خود او می باشد. او جون را به آدرس مورد نظر می برد اما دایی جون در آنجا زندگی نمی کند. او با جون همراه شده و تمام شهر را در پی دایی جون می گردند و با سرنوشت و گذشته هم آشنا می شوند و این ماجرا دوستی عمیقی بین آنها به وجود می آورد.

موریل سانتا انا و ریکاردو دارین در فیلم سینمایی « مهمان ناخوانده » محصول سال۲۰۱۱ اسپانیا و آرژانتین بازی کرده اند .
*********************************
شبکه دو

انیمیشن « خرس قهوه ای » به کارگردانی بن گلاک و تهیه کنندگی کریس جیم بالانتین ، پنجشنبه ۹ خرداد ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما در قالب برنامه « سینما صبحانه » پخش خواهد شد .

در انیمیشن « خرس قهوه ای » محصول سال ۲۰۰۶ آمریکا خواهید دید: در درون قبیله نیتا، قرار است جشن عروسی نیتا با مردی به نام آتکا برگزار شود، اما در روز عروسی، سنگی از کوه سقوط و بین نیتا و آتکا شکاف ایجاد می‏کند. همه افراد قبیله معتقدند که این یک نشانه است. نیتا که خیلی دلش برای کینای تنگ شده است به درون جنگل به دنبال دوست قدیمی خود می‏رود و او را می‏یابد. نیتا که زبان حیوانات را بلد است داستان روز عروسی را به کینای می‏گوید. نیتا از قول پدرش می‏گوید که افتادن سنگ نشانه این است که دوستی قدیمی سال‏هاست از نیتا دور افتاده و آرزوی دیدن او را دارد. پس برای اینکه دوستی آنها پایدار بماند آنها باید در کنار آبشار هوکای (همان جایی که کینای نیتا را از غرق شدن نجات داد) گردن‏بندی را که کینای به نیتا هدیه داده است بسوزانند. اگر آنها موفق باشند، این سوزاندن باعث می‏شود تا ...

*********************************
فیلم سینمایی « اردوگاه جنگلی » به کارگردانی گرت بتی و تهیه کنندگی مشترک گرت بتی و درو گیلیلند، پنجشنبه ۹ خرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

داستان فیلم محصول سال ۲۰۰۹ آمریکا با بازی شان کارتر در مورد اردوگاه تفریحی آموزشی جوانان است و ماجراهایی که برایشان اتفاق می افتد.

در این اردوگاه به جوانان تعلیمات متفاوتی مانند تیراندازی، شنا و ... آموزش می دهند و در قبال اتمام مراحل هر کس یک نشان پایان دوره می گیرد. گروه اژدهای آتشین با گروه جغدهای شاخدار رقابت دارد و هر دو گروه سعی دارند نشان بیشتری کسب کند. در اردوگاه یک چوبدستی قدیمی وجود دارد که متعلق به بانی آنجا بوده و سالیان دراز در بین مدیران این مکان چرخیده است. رجی یکی از بچه های گروه اژدهای آتشین به خیال اینکه این چوبدستی اصلی نیست و نمونه آن است، آن را برداشته و بازی می کند ولی ....
*********************************
انیمیشن « شبِ روباه » به کارگردانی و تهیه کنندگی وس اندرسون ، جمعه ۱۰ خرداد ماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما در قالب برنامه « سینما صبحانه » پخش خواهد شد .

در انیمیشن « خرس قهوه ای » محصول سال ۲۰۰۹ آمریکا و انگلستان خواهید دید: فاکسی روباهی است که در یک بیشه در کنار مزارع انسان ها به همراه همسرش زندگی می کند. روزی که با همسرش برای دزدیدن غاز به مزرعه ای رفته اند در تله ای اسیر می شوند. همسرِ فاکسی تصمیم می گیرد در صورت رهایی از این بند، خود و شوهرش دیگر دزدی نکنند. همین اتفاق می افتد و فاکسی و همسرش با کندن زمین نجات می یابند. سال ها بعد آنها در حالی که صاحب پسری هم شده اند زیر درختی زندگی می کنند و از دزدی دست می کشند. اما ...
*********************************
فیلم سینمایی « خانه پدری » به کارگردانی ماتیاس تیفن باخر و تهیه کنندگی فیل برانسون ، جمعه ۱۰ خرداد ماه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد .

« خانه پدری » با بازی آنه که کیم سامائو و ساسکیا وستر در مورد زنی است که زندگی اش دچار مشکل می‌شود.

سوزانه مریک قاضی موفق دادگاه خانواده است و همراه با گئورگ، شوهر پزشک و پسر کوچکش مکس زندگی آرامی را سپری می کند تا اینکه از ایتالیا نامه ای از سوی یک وکیل به او می رسد. نامه از مرگ همسر سابق و پدر بچه اش که او را رها کرده خبر می دهد. سوزانه که این موضوع را از شوهرش گئورگ پنهان کرده دچار آشفتگی روحی می شود و سعی می کند بدون اینکه او چیزی متوجه شود خود، دخترش لیلی را پیدا کرده و خبر رسیدن ارثیه به او را بدهد. سرانجام سوزانه متوجه می شود که ...
*********************************
فیلم سینمایی « جهان » به کارگردانی و تهیه کنندگی دیگو فاندوس ، جمعه ۱۰ خرداد ماه ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه دو سیما پخش می شود .

داستان فیلم در مورد زندگی چند انسان در نقاط مختلف دنیاست که به نوعی ارتباطی با یکدیگر پیدا می‌کنند. مردِ ثروتمندی به نام اینیاکی توسط عده ای آدم ربا دزدیده می شود و به مدت نه ماه در اتاقی ۶ متری حبس می‏شود. پس از ۹ ماه او آزاد می‏شود و همه، حتی رسانه‏ها از این امر خوشحالند. اما او در منزل می‏فهمد که مادرش از دنیا رفته است. از سوی دیگر او خبر گیر افتادن فضانوردی روس به نام میخاییل لوچنکو را در فضا، به علت تغییر سیستم حکومتی شوروی، می‏فهمد و به صورت ناخودآگاه نگران او می‏شود و تلاش می‏کند او را برگرداند. از سوی دیگر ...
ناتالی راسل و فیلیپه کاوبره در فیلم سینمایی « جهان » محصول سال ۲۰۰۷ اسپانیا بازی کرده اند .
*********************************
شبکه سه

فیلم سینمایی « هالوها در ایتالیا » به کارگردانی جرارد اوری و با بازی جرارد اوری ، پنجشنبه ۹ خرداد ماه ساعت ۱۱ از شبکه سه سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم آمده : رئيس يك باند بزرگ مافيا با يك شخص كه مسافر كشور ايتاليا است تصادف مي كند . ماشين كاملا از بين مي رود . با آن شخص قرار ملاقات مي گذارد. قرار بر اين است آن گروه مافيا يك محموله بزرگ هروئين و الماس را كه در يك ماشين كاديلاك جاسازي شده از فرانسه به ايتاليا و از آنجا به امريكا انتقال دهد . رئيس گروه مافيا به همراه گروه مافيا تصميم مي گيرند تا آن فرد را كه ماشينش در تصادف خسارت ديده به عنوان طعمه قرار داده و محموله را ....
*********************************
فیلم سینمایی « سه کله پوک » به کارگردانی بابی هارلی و با بازی سین هایز محصول سال ۲۰۱۲ آمریکا ، پنجشنبه ۹ خرداد ماه ساعت ۱۶:۱۵ از شبکه سه سیما بازپخش خواهد شد .

در این فیلم می بینیم:لري ، کرلي و مو سه بچه اي هستند که به پرورشگاه سپرده مي شوند. آنها بسيار کودن و خراب کار و تنبل هستند و کسي به عنوان قيم حضانت آنها را نمي پذيرد. خانواده هارتر به دنبال حضانت بچه به پرورشگاه مي روند و مو را انتخاب مي کنند اما مو درخواست مي کند خانواده هارتر ، گري و لري را نيز به عنوان فرزند خوانده بپذيرند اما آنها نمي پذيرند و به جاي مو ، تدو را به عنوان فرزند خوانده مي برند. پس از ۲۵ سال پرورشگاه ۸۳۰ هزار دلار مقروض مي شود و بايد آن را ببندند. هر سه تصميم مي‌گيرند در فرصت يک ماهه پول بدهي پرورشگاه را تهيه کنند. اما متوجه مي شوند ...
*********************************
فیلم سینمایی « وضعیت جنگی » به کارگردانی چن جین و با بازی زیگ فانگ محصول سال ۲۰۱۱ چین، پنجشنبه ۹ خرداد ماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد .

در این فیلم می بینیم: استادي متحجر و مرموز به نام گوئيگوري در ساليان بسيار دور همه اسرار نبرد را به يكي از شاگردانش به نام سون يسن مي آموزد. پس از آن امپراطوران در سرزمين هاي مختلف به دنبال او هستند تا از دانش او براي پيروزي در نبردهاي خود و گسترش قلمرو امپراطوري استفاده كنند.
*********************************
فیلم سینمایی « نارنيا ۲ » به کارگردانی آندریو ادامسون، پنجشنبه ۹ خرداد ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد .

در این فیلم می بینیم : چهار نوجوان که قادر به ارتباط بر قرار کردن با دنيايي موازي با زمان حال که در آن حيوانات سخنگو و انسان ها باهم زندگي مي کنند هستند ( به نام نارنيا ) اين بار در اين دنيا يک فرمانده طماع به نام ميراز با به دنيا آمدن فرزند خود ، قصد کشتن جانشين خود که برادر زاده او نيز هست را دارد . جانشين او با خبر شده و ...

فیلم سینمایی « نارنيا ۲ » محصول سال ۲۰۰۸ آمریکا، چک، اسلوانی و لهستان در ژانر تخیلی و حادثه ای ساخته شده است.
*********************************
فیلم تلویزیونی « نابرده رنج » به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی محمود رضایی ، جمعه ۱۰ خرداد ماه ساعت ۱۱ از شبکه سه سیما بازپخش می شود .

« نابرده ‌رنج » که در سال‌هاي جنگ اتفاق مي‌افتد، داستان اسد جواني بيست و شش هفت ساله و از طبقه فرودست جامعه است. او برای امرار معاش خود و خانواده می خواهد يک شبه راه صد ساله را بپيمايد و از آنجايي که آدم ساده ای است، هيچگاه موفق به کسب درآمدهاي نامشروع هنگفت نمي‌شود و نهايتا نيز به خاطر يک معماله قاچاق کالا که هيچ سودي هم از آن نصيبش نمي‌شود، به زندان مي‌افتد. در زندان با راهنمايي‌هاي مادرش از یک گنج قديمي و اجدادي، در روستاي پدريش ( در مناطق جنگي ) مطلع می‌شود. مادر از او مي‌خواهد که...
کامبیز دیرباز و سام درخشانی در فیلم تلویزیونی « نابرده رنج » بازی کرده اند .

*********************************
فیلم تلویزیونی « یک دماغ ناقابل » به کارگردانی مجتبی چراغعلی و تهیه کنندگی اصغر پورهاجریان ، جمعه ۱۰ خرداد ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد .

این فیلم قصه دختري به نام افسون را روايت مي کند که در آستانه ازدواج تن به جراحي زيبايي بيني مي‌دهد، اما بهمن پدر افسون وسوسه مي شود دستمزد دکتر را بالا بکشد! و اين آغاز ماجراست.

عزت الله مهرآوران، سحر ولدبیگی و افشین سنگ چاپ در فیلم تلویزیونی « یک دماغ ناقابل » از تولیدات سال ۱۳۹۰ مرکز سیما فیلم ایفای نقش کرده اند.
*********************************
فیلم تلویزیونی « وقته بزرگ شدنه » به کارگردانی ژرژ هاشم زاده و تهیه کنندگی علی سلیمانی ، جمعه ۱۰ خرداد ماه ساعت ۱۹ شبکه سه سیما پخش می شود .

در این فیلم با بازی جواد عزتی از تولیدات سال جاری شبکه سه می بینیم : صدري پيرپسري است که با دوست صميمي اش اسد سال هاست که همکار است. اسد مدتي است که از همسرش جدا شده است. صدري در کار ويزيتوري اش با ناهيد آشنا مي شود. پدر ناهيد به دليل وسواس هاي زياد تا حالا مانع ازدواج ناهيد شده است. دايي ناهيد که در جريان آشنايي و شناختي از صدري هست مقدمات رضايت پدر ناهيد را فراهم مي کند، اما از آن طرف اسد که اصلاً دوست ندارد که صدري ازدواج کند، با نگاه منفي اش به زن ها و ازدواج مدام در گوش صدري او را از اين کار بر حذر مي کند.
*********************************
شبکه چهار

فیلم سینمایی « گرگ نمای لندن » به کارگردانی ژان یاربروق ، پنجشنبه ۹ خرداد ماه ساعت ۱۵ از شبکه چهار سیما باز پخش خواهد شد .

داستان درباره زنی به نام مارتا است که با دخترش کارول خانه دار یک خانه اشرافی هستند. آنها با دختر صاحب خانه به نام فیلیپس زندگی می کنند. وارث این خانه فیلیپس است که قرار است با پسر پولداری به نام بری ازدواج کند. اما در نزدیکی منزل آنها قتلی رخ می دهد و شایعه شده است که...

دان پورترو جون لاک هارت در فیلم سینمایی « گرگ نمای لندن » محصول سال ۱۹۴۶ انگلستان و آمریکا بازی کرده اند .
*********************************
فیلم سینمایی « هملت ۲۰۰۰ » به کارگردانی مایکل آلمریدا ، جمعه ۱۰ خرداد ماه ساعت ۱۶ در قالب برنامه «سینما ۴ » از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد .

در خلاصه فیلم آمده : سال ۲۰۰۰ پس از کشته شدن پادشاه دانمارک برادر او با ملکه همسر برادرش ازدواج می کند و برادرزاده اش هملت را به خشم می آورد. شبح پدر هملت در قصر به هملت می گوید که برادرش او را کشته است. هملت به دختری به نام اوفلیا که عکاسی حرفه ای است علاقه دارد. اما رفتار هملت پس از دیدن شبح پدرش پریشان و جنون زده است. و دیگران تصور می کنند او دیوانه شده است. هملت با فیلمی ویدیویی ماجرای کشته شدن پدرش را بازسازی می کند و...

سام شپارد، ایتن هاک و کایل مک لکلن در فیلم سینمایی « هملت » محصول سال۲۰۰۰ آمریکا به ایفای نقش پرداخته اند.
*********************************
شبکه تهران

انیمیشن « نگین هفت دریا » به کارگردانی عباس محبی ، پنجشنبه ۹ خرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می شود .

« نگین هفت دریا » محصول سال ۱۳۹۱ مرکز پویا نمایی صبا جزیره‌ای زیبا از زمرد سبز است که مرکز ثقل جهان است و خورشید از آنجا طلوع و غروب می‌کند. در روزگاری دور که هنوز، خورشید از مغرب طلوع می‌کرد، حاکم ظالم و نادانی بر مردم شهر حکومت می‌کرد. حاکم توسط نیروی شیطانی موجودی به نام یملیخاه کنترل می‌شد‌ که سال‌ها قبل توسط حکیم بزرگ طلسم شده بود. یملیخاه برای این که طلسم را بشکند و به اهداف شیطانی خود برسد، حاکم را فریب داده تا ...
*********************************
۴۰ دقیقه بامداد روز جمعه ۱۰ خرداد ماه فیلم سینمایی « بازنده ها» به کارگردانی ساليوان وايت، از شبکه تهران پخش خواهد شد .

در خلاصه داستان فیلم آمده : پنج نفر از افراد ارتش آمريكا ماموريت دارند كه در بليوي يك خانه را كه محل تبادلات مواد مخدر است از بين ببرند. كلي رئيس گروه متوجه مي شود كه آنجا در حقيقت محل نگهداري بچه هاي بي سرپرست است و سعي مي كند بچه ها را نجات دهد، دوستش مكس كه از طرف دولت مامور از بين بردن بچه هاست دستور حمله مي دهد. پس از اينكه كلي و افرادش متوجه مي شوند كه آنها هم طبق برنامه هاي ارتش بايد به همراه بچه ها كشته مي شدند مجبور مي شوند كه به صورت پنهاني زندگي نمايند. آنها قصد دارند مكس را بدزدند و از وي انتقام بگيرند ولي ...

ادريس البا ، زئو سالدانا ، جفري دين مورگان و ادريس البا در فیلم سینمایی « بازنده ها » محصول سال۲۰۱۰ آمریکا بازی کرده‌اند .
*********************************
فیلم سینمایی « سفر به جزيره اسرارآميز » به کارگردانی برد پيتون ، جمعه ۱۰ خرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می شود .

در این فیلم خواهید دید: پسر جواني پس از دريافت يك پيام رمز راهي سفر مي شود تا جزيره اسرارآميز كتاب اول ورن را پيدا كند. پدر ناتني او كه قصد دوست شدن با او را دارد با او همراه مي شود . آنها به همراه خلبان هليكوپتر و دخترش در جزيره سقوط مي كنند در آنجا او پدر بزرگش را پيدا مي كند و شهر گمشده آتلانتيس اما جزيره در حال فرو رفتن به آب است آنها با يافتن دست نوشته هاي كاپيتان نمو زير دريايي نايتلوس را پيدا مي كنند و با آن از جزيره فرار مي كنند . بعداز حوادث جزيره پسر به پدر ناتني اش نزديك مي شود و ...

جاش هاچرسون، دواين جانسون ، مايكل كين و لويس گازمن در فیلم سینمایی « سفر به جزيره اسرارآميز» محصول سال ۲۰۱۲ آمریکا بازی کرده اند .
********************************
شبکه آموزش

"دکان‌های پیامبری"(مرشدبازی) که روایتگر گرایش بخشی از نسل جدید جامعه به برخی شبه عرفان‌های نوظهور و مدعیان گشودن راه‌های موفقیت و نیکبختی است، محمد مختاری،‌ رامین راستاد، مرجان سپهری، فاطمه راستی یگانه در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

عوامل این پروژه عبارتنداز: بهزاد علی‌آبادیان مدیر تصویربرداری، سینا گنجوی دستیار کارگردان، غلامرضا جهانمهر طراح گریم، حمیدرضا یارندپور صدابردار، صادق فهیمی طراح صحنه و لباس، امیر بهمنش منشی‌صحنه و علی بهرمند مدیر تدارکات.

«دکان‌های پیامبری» جمعه ۱۰خرداد ساعت ۱۰ و ۱۵دقیقه و تکرار آن ۲۲ و ۱۵دقیقه پخش می‌شود. http://hadidnews.com/vdcbagb5.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما