تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۳
بنیامین نتانیاهو به وزرای دولت موقت خود دستور داد تا درخصوص سوریه و یا ارسال موشک‌های روسی به دمشق اظهار نظر نکند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایسنا، رادیو رسمی رژیم صهیونیستی گزارش داد که به دنبال اظهارات موشه یعالون، وزیر جنگ این رژیم که تهدیدی علیه روسیه به شمار می‌آمد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وزرای خود دستور داد تا درخصوص سوریه و ارسال موشک‌های S-۳۰۰ روسیه به دمشق حرفی به میان نیاورند.

موشه یعالون روز گذشته اظهار کرده بود: در صورتی که روسیه سامانه‌های دفاع هوایی خود را به سوریه تحویل دهد،‌ اسرائیل هم می‌داند که چه کار کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عنوان داشته بود: ارسال این موشک‌ها تاکنون صورت نگرفته است و ما امیدواریم که این موشک‌ها به سوریه تحویل داده نشود، ما اگر متاسفانه این موشک‌ها به دست سوریه برسد، ما می‌دانیم که چه کار باید بکنیم.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که یعالون با این سخنان خود تهدید کرد که احتمال حمله جدید تل آویو به سوریه وجود دارد.

مسکو درخصوص علت ارسال موشک‌های S-۳۰۰ به دمشق گفته بود که در صورت مداخله خارجی در سوریه این موشک‌ها عاملی بازدارنده خواهند بود.

نتایاهو در سفرش به روسیه تلاش کرد تا ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه را قانع کند که موشک‌های S-۳۰۰ را به سوریه ندهد. http://hadidnews.com/vdcbsgb5.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما