تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۵
جهت یادآوری مخاطبان شبکه من و تو

جاسوس‌پروری در کمین جامعه

من وتو با شعار برنامه‌های منهای سیاست سعی کرد مخاطبان تقلیل یافته شبکه‌های ماهواره‌ای دیگر را جذب کند.
جاسوس‌پروری در کمین جامعه
به گزارش حدیدنیوز به نقل از تهران پرس همزمان با شروع فصل انتخابات در ايران و شور و اشتياق مردم براي تحقق حماسه سياسي شبكه‌هاي ماهواره‌اي با تمام قوا كمر به كمرنگ كردن حضور مردم و مشاركت آنها بسته‌اند. 

يكي از شبكه‌هاي ماهواره‌اي كه به‌طور دائم در اين زمينه فعاليت دارد،‌شبكه من و تو است. اين شبكه كه متعلق به يهودي‌هاي متعصب ساكن بريتانياست سال‌هاست با هدف براندازي مأمني براي رانده‌شده‌هاي ايران شده است.

اين شبكه در آغاز راه با شعار سرگرمي و برنامه‌هاي منهاي سياست سعي كرد مخاطبان تقليل يافته شبكه‌هاي ماهواره‌اي ديگر را جذب كند.

صاحبان اين شبكه با هزينه بالا و ساخت برنامه‌هاي مختلف سعي كردند مخاطبان را پاي تلويزيون‌هاي بيگانه بكشانند و اين بار با ترفندي جديد به خيال خود تيشه به ريشه نظام بگذارند. تلويزيون فارس زبان من و تو با آناليز شكست‌هاي شبكه‌هاي فارسي زبان ديگر كه سعي در تخريب كردن چهره ايران داشتند با ترفندي جديد وارد ميدان جنگ نرم شد.

آنها با ساخت برنامه‌هاي سرگرم‌كننده و خريد مستند‌هاي خاص از شبكه‌هاي بزرگ امريكايي و اروپايي قصد داشتند اول مخاطب را به سوي خود بكشانند و بعد به آهستگي درون خانه‌ها رخنه كرده و مردم را بر عليه نظام بشورانند. اما باز هم اين‌گونه نشد و اين اتفاق رخ نداد.

ورود يكي از اعضاي مجاهدين خلق و يا همان منافقين به برنامه آكادمي گوگوش و برنده شدن او باعث شد با خواست خداوند پرده از چهره اين شبكه فارسي‌زبان بيافتد و اهداف شوم آنها براي مردم مشخص شود. اهدافي كه براي آنها برنامه‌ريزي شده بود و قصد ايجاد ناامني در ايران عزيزمان را داشت. از اين دست كارها نمونه‌هاي زيادي در پشت چهره برنامه من و تو مي‌توان يافت.
جاسوس‌پروري و رخنه در جمع‌هاي خانوادگي مردم ايران يكي از برنامه‌هاي مستمر اين شبكه است.


آنها قصد دارند در وهله اول با شوخي و ترفندهاي سرگرمي مردم را مشتاق به فيلم‌برداري از محيط اطراف خود كنند و بعد به مرور زمان از آنها براي رسيدن از اهدافشان استفاده كنند. اين نكته‌اي است كه مردم فهيم ايران و جوانان و نوجوانان اين سرزمين بايد به آن دقت كنند. گاهي يك شوخي كوچك و ضبط يك فيلم چند ثانيه‌اي براي شبكه من و تو آب در ؟؟؟؟؟ هاونگ دشمن ريختن است.

اما اين بار پس از فضاحت‌هاي گسترده شبكه من و تو قصد دارد رو در رو با نظام درگير شود و ماهيتش را اعلام كند. پخش مستند «از تهران تا قاهره» در مرحله اول و مستند «سپاه پاسداران چگونه قدرت گرفت» در مرحله دوم نشان از يك حركت برنامه‌ريزي شده دارد.

مديران شبكه اين بار مي‌خواهند در ذهن مخاطبان جا بيندازند كه انتخابات ايران وجاهت نداشته و اگر رئيس‌جمهوري هم انتخاب مي‌شود نه از سمت مردم بلكه از سوي رهبر معظم انقلاب و سپاه پاسداران است.

نكته ديگري كه در اين شبكه به چشم مي‌خورد حضور افراد رانده شده از ايران و عقده‌گشايي آنها به روش مجري‌گري و تهيه‌كنندگي است.

با نگاهي به تاريخچه حضور جوانان گمراه شده در ايران مي‌توان به اين مهم دست يافت؛ آنهايي كه نتوانستند در ايران موفق باشند و هميشه در جامعه درجا زده‌اند امروز براي عقده‌گشايي به ايران و جامعه ايراني توهين مي‌كنند.

ندا جناب، سالومه، رها اعتمادي، سام غفارزاده، ساناز قاضي‌زاده، پانته‌آ مديري و خيلي‌هاي ديگر همه جزو مجريان و تهيه‌كنندگاني هستند كه در ايران نتوانستند رشد كنند و از جامعه طرد شدند.
سالومه مجري يكي از برنامه‌هاي من و تو در حالي جلوي دوربين تلويزيون مي‌نشيند كه روزي در حسرت سياهي لشگر بودن در فيلم‌هاي ايراني دست و پا مي‌زدهاست.

در حال حاضر سريال «مشق عشق» از شبكه ifilm در حال بخش است و مي‌توان حضور سياهي لشگرگونه اين بازيگر دسته چندمي را در آن به وضوح ديد.

و يا رها اعتمادي كه بستگان نزديكش از جيره‌خواران دربار محمدرضا پهلوي بوده‌اند و عادت به مفت‌خوري و پول بي‌زحمت دارند بايد هم براي مستند از تهران تا قاهره از جانش مايه بگذارد و اين چنين عليه ايران و نظام جمهوري اسلامي سياه‌نمايي كند. و يا پانته‌آ مديري كه پدرش از مديران ساواك بوده است چرايي تمام مسئله‌هاي حل نشده ذهن ما را يكجا دارد.

اين افراد با پيروزي انقلاب و روي كارآمدن نظام جمهوري اسلامي متضرر شده‌اند و با چنان كينه و نفرتي به نظام نگاه مي‌كنند كه حاضرند جانشان را هم براي از بين رفتن آن بپردازند.
مردم ما در آستانه انتخابات بايد هوشمند باشند و گاهي با يك شوخي ساده خون شهيدان آب و خاك را پايمال نكنند.

مردم بايد بدانند كه پشت اين ظاهر دلسوز شبكه‌هاي ماهواره‌اي تنها سود و منفعت آمريكا و اسراييل است كه جمهوري اسلامي ايران نفس كشيدن را برايشان سخت كرده است. http://hadidnews.com/vdcaeonu.49nw015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما