تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۶
رمالان نزدیک به مشایی به یک وبلاگ نویس خبر دادند!

انتخابات بدون حضور هاشمی و مشایی برگزار نمی شود!

یکی از وبلاگ های هوادار مشایی به نام محب الاولیا امروز حکایت یک غیبگویی را نوشت .
انتخابات بدون حضور هاشمی و مشایی برگزار نمی شود!
به گزارش حدیدنیوز، یکی از وبلاگ های هوادار اسفندیار رحیم مشایی به نام محب الاولیا که وابسته به فردی به نام امیر ناصری است امروز حکایت یک غیبگویی را نوشت .

نویسنده مطلب نوشته است:

خدای متعال در طول سالهای دانشجویی ام توفیق داد تا در مسیر رفع مشکلات سخت زندگی ام با مردان الهی آشنا بشوم. هر قدمی که برداشتم با یک مرد روشن ضمیر و سالکی آشنا شدم. هر کدام تا راهی مرا راهنمایی کردند تا اینکه به سال ۸۴ و وقایع دولت عدالت محور رسیدم. اینکه برای من بسیاری از وقایع در این سالها خیلی بدیهی به نظر می رسد شاید همین آشنایی با مردان الهی است.

یادم هست در انتخابات سال ۸۸ زمانی که هنوز یک هفته به انتخابات مانده بود از این مرد بزرگ شنیدم که با صراحت به من گفت: احمدی نژاد با ۶۲ درصد پیروز انتخابات خواهد بود و شد آنچه که شد.
واقعا نمی خواستم این حرف ها را در وبلاگ بزنم که مبادا انکار و مسخره بشوم و ما را متهم به رمالی و جن گیری کنند. اما چه کنم وقتی صدای تپش قلب بچه های احمدی نژادی را می شنوم و چشمه های منتظر را می بینم طاقت نمی آورم و مجبورم تا گوشه ای از آنچه را که امروز شنیدم را به شما بگویم. شاید این مدت باقی مانده را کمی یاران بهاری آرام و قرار گیرند.
هر کس هم ما را متهم به خواب نمایی و رمالی کرد باکی نیست چرا که ما دیوانه تر از این ها هستیم که می گویند، گذشته از این به زودی این وعده محقق خواهد شد و خودشان شرمنده خواهند شد...


بسم الله...

امروز با یکی از مردان بزرگ به اتفاق هم صحبت شدم و خبری داد که همه وجودم لرزید. قرار نیست همه آنچه را که شنیده ام نقل کنم. این قضیه را به سه بخش تقسیم می کنم و سعی می کنم در هر مرحله که نزدیک اتفاق افتادن آن بخش از وقایع هست آن بخش مربوطه را بگویم.
فعلا برای تسکین دل همه یاران بهاری به همین قسمت بسنده می کنم که نگران نباشید بزودی هم هاشمی و هم مهندس مشایی به گردونه انتخابات باز خواهند گشت. انتخابات بدون این دو نفر برگزار نخواهد شد.
آن قدر به این حرفم یقین دارم که حاضرم همه حیثیت و شرافتم را گرو بگذارم.
دوستان بهاری نگران نباشید...حرف های دیگری هم هست که اندک اندک گفته خواهد شد. ذکر دعای فرج از یادها نرود....
به سخن دکتر احمدی نژاد ایمان داشته باشید که گفت: من مرده شما زنده؛ بخدا بخدا بخدا پای هیچکدام از اینها به ساختمان پاستور نخواهد رسید.
و نیز به سخن مهندس مشایی در شب ثبت نام که گفت: به امام زمان اعتماد کنید و شکل کار را به او بسپارید...
اجازه دهید این نامزدهای حاضر در صحنه این دو هفته را با خیال ریاست جمهوری و رسیدن پاستور سپری کنند. به دوستان بهاری خودم توصیه می کنم از امروز تا روز انتخابات همه را به شرکت در انتخابات و حماسه سیاسی مدنظر رهبری عزیز دعوت کنند. نترسید پیروزی با حق است... 


حدیدنیوز فقط با هدف اطلاع رسانی نسبت به انتشار این موهومات اقدام کرده است. http://hadidnews.com/vdciz3ar.t1auy2bcct.html
منبع : سراج24
نام شما
آدرس ايميل شما