تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۱
نماینده دادستان کل کشور درباره اعتراض یکی از کاندیداها به حذف بخشی از اظهاراتش گفت: با این کاندیدا صحبت شده و هیچ مشکلی نبوده، قرار است به برخی افراد که مشکلاتی ایجاد می‌کنند تذکراتی داده شود، لذا صداوسیما تخلفی نکرده است.
توصیه های انتخاباتی سراج به صداوسیما
به گزارش حدیدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، "قاضی ناصر سراج"، درباره فعالیت‌های کمیسیون تبلیغات اظهار داشت: طبق ماده ۶۲ قانون انتخابات به منظور تضمین برخورداری یکسان کاندیداها از امکانات دولتی اعم از صدا و سیما و خارج از آن و امکانات عمومی این کمیسیون تشکیل شده است تا حقی از کاندیداها ضایع نشود و به طور مساوی از امکانات استفاده کنند.

نماینده دادستان کل کشور ادامه داد: کمیسیون تبلیغات مسئول تنظیم و ترتیب برنامه‌ها برای تمامی کاندیداها است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از زمان آغاز تبلیغات انتخاباتی تاکنون، تخلفاتی به کمیسیون تبلیغات گزارش شده است یا خیر؟، اظهار داشت: خوشبختانه کاندیداها قانون را رعایت می‌کنند و ما هم مشکلی تاکنون نداشته‌ایم.

قاضی سراج ادامه داد: از زمانی که شورای نگهبان اسامی را به وزارت کشور اعلام و این وزارت کشور اسامی را منتشر کند، انجام تبلیغات توسط کاندیداها مجاز است.

وی تصریح کرد: در صورتی که کاندیداهای انتخابات مغایر قانون مطالبی را عنوان کنند کمیسیون مصوب می‌کند و صدا و سیما موظف است آن مطالبی که خلاف قانون بوده را حذف کند، یعنی صدا و سیما نمی‌تواند خودش تصمیم بگیرد بلکه موظف است تصمیمات کمیسیون را اجرایی کند.

نماینده دادستان کل کشور درباره اعتراض یکی از کاندیداها به حذف بخشی از اظهاراتش گفت: با این کاندیدا صحبت شده و هیچ مشکلی نبوده، قرار است به برخی افراد که مشکلاتی ایجاد می‌کنند تذکراتی داده شود لذا سازمان صدا و سیما تخلفی مرتکب نشده است. http://hadidnews.com/vdcft1d0.w6dxxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما