تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۷
منابع آگاه در گروه جهادی تکفیری جبهه النصره افشا کردند که شمار زیادی از عناصر این جبهه شبانه از میدان‌های نبرد فرار کرده و نیمه شب گذشته از طریق مرزهای لبنان خود را به عرسال رسانده‌اند.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از تسنیم، پایگاه خبری دام پرس از قول یک منبع آگاه در گروه جهادی تکفیری «جبهه النصره» افشا کرد که بیش از ۱۵۰ نفر از عناصر این جبهه نیمه شب گذشته از طریق مرزهای لبنان خود را به عرسال رسانده و از جبهه‌های نبرد و درگیری در القصیر فرار کردند.

این منبع آگاه در جبهه النصره همچنین برملا کرد که هم اکنون «هادی العبد الله»، از تروریست‌های تحت پیگرد ارتش سوریه و سرکرده‌ یکی از گروه‌های جهادی تکفیری جبهه النصره به صورت مستمر با طرف‌‌های ذیربط خود در لبنان در تماس است و از آنها می‌خواهد به هر طریق ممکن زمینه فرار وی از شهر القصیر و رویارویی با ارتش سوریه فراهم کنند.

منبع فوق الذکر تاکید کرد که در کنار عناصر جهادی تکفیری جبهه النصره، ده‌ها تروریست خارجی ناشناس که مشخص نیست، آنها جزو عناصر مسلح بوده‌اند یا عناصر اطلاعاتی کشورهای عربی و غربی هستند، نیز از جمعه گذشته و در آستانه اغاز نبرد القصیر از این شهر فرار کرده و خود را به شهرهای طرابلس و عرسال در لبنان رسانده‌اند.

این منبع در ادامه افزود: بسیاری از عناصر جبهه النصره که شبانه از نبردهای القصیر گریخته‌ و خود را به عرسال رسانده‌اند، عناصر عربی و خارجی حاضر در این نبردها را فریب داده و آنها را وسیله و اداتی برای فرار کردند.

منبع فوق الذکر با اشاره به اینکه شمار زیادی از عناصر تروریستی در القصیر در حالی‌که زخمی هستند، به حال خود رها شده‌اند، گفت:‌ آنها مجبور هستند، خیلی زود خود را تسلیم نیروهای ارتش سوریه کنند. http://hadidnews.com/vdceon8w.jh87oi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما