تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۶
کارت ویزیت این شوهای لباس در سطح شهر بویژه آنجا که آدم‌های مرفه تردد دارند، دست به دست می‌شود.
جوانان ابرانی چگونه به مدل ژورنال های غربی تبدیل شدند؟
به نظر می رسد شوی های زیر زمینی و غیر قانونی لباس با بی توجهی مسئولین امروز کم کم با تاسیس چندین فروشکاه اینترنتی معتبر تبدیل به یک مرکز فروش و نمایش کالا های غیر متعارف غربی در قالبی قانونی شده اند.

به گزارش حدیدنیوز به نقل از تهران پرس به نظر می رسد شوی های زیر زمینی و غیر قانونی لباس که در زیر پوست پایتخت فعالیت می کردند و پلیس قول برخود با آنان را داده بود با بی توجهی مسئولین امروز کم کم با تاسیس چندین فروشکاه اینترنتی معتبر و مراکز تبلیغی مجاز تبدیل به یک مرکز فروش و نمایش کالا های غیر متعارف غربی و هنجار شکنانه در قالبی قانونی شده اند.



چندی پیش در پی پیگیری برخی شبکه های رسانه ای در داخل و ارائه چند گزارش از مجالس و شو های لباس زیر زمینی که با وضعیت هنجار شکنانه ای به صورت مخلوط در حال اجرا بود ؛ ماموران دستگاه قضایی به این فراست افتادند تا با این تجمعات غیر قانونی برخورد کنند زیرا نگران بودند که در مغازه‌های خزیده در زیر لایه‌های زیرین شهر،کسانی طعمه فریبی شوند و در دام ابتذال بیفتد اما به نظر می رسد با گذشت زمانی قابل از این ماجرا فعالیت این شبکه های زیر زمینی گسترده تر شده باشد.



اما کار اولیه این مزون ها چگونه آغاز شد؟

در ابتدای امر کارت ویزیت این شوهای لباس در سطح شهر بویژه آنجا که آدم‌های مرفه تردد دارند، به آسانی در مزون‌ها، استخرها و سالن‌های زیبایی دست به دست می‌شد، نشانی این شوها نیز یا دهان به دهان می‌چرخد یا در بازار بی‌انتهای اینترنت، آنجا که همه رقم آگهی برای استخدام دختران و پسران خوش چهره که قرار است در شوی پوشاک امارات یا ترکیه و مالزی بازار گرمی کنند، در دسترس بود؛ مسئولان امنیتی ـ اطلاعاتی نیز همین سرنخ‌ها را گرفته‌اند تا رسیده‌اند به بازارهایی جذاب که در آن بهای کسب سود، فنا شدن خیلی چیزهاست اما چرا رشد این شبکه ها روز به روز بیشتر می شود .



به نظر می رسد تولیدی های لباس داخلی که در ابتدای امر با ارائه الگو های مناسب توانسته اند مجوز تولید پوشاک را در کشور به دست بیاورند با مشاهده استقبال دختران و پسران ایرانی از مد های ارائه شده در این شو های زیر زمینی با بهره گیری از غفلت مسئولین سعی کردند تا با ارائه همان الگو ها از طریق قانونی و با بهره گیری از مدل های اینترنتی خود که متاسفانه از همین دختران و پسران ایرانی هستند بازار این غربی سازی فضای بصری شهر را در دست گیرند که با مشاهده ای کوتاه و رصدی اندک در سایت های محاز این مراکز تولیدی به عینه می شود نمونه های بارزی از آن را مشاهده نمود .



جالب اینجاست که ،بدنبال رشد روز افزون مد و هیجان کاذب ناشی از آن در داخل کشور، گرایش برخی از جوانان بخصوص دختران برای مدلینگ شدن و همکاری با دلالان و صحنه گردانان این دنیای پر زرق و برق برای برگزاری شوهای زنده لباس، آنهم بصورت زیر زمینی و در برجهای سر به فلک کشیده مسکونی تهران، بیشتر هم شده است. 



گاهی انتشار تصاویر برگزاری چنین شوهایی که البته گفته می شود ویژه خانمهاست،کار را برای خروج مدلنیگها از فضای ایجاد شده سخت تر می کند چرا که در مقابل هیجان موجود در این شوها و نورپردازی و رنگ و لعاب و پوششها و پیشرفت تکنولوژی و اینترنت و یوتیوب و ...کمتر کسی است که با گوشی موبایل خود این صحنه ها را ثبت نکند و در نهایت دست به دست نگردد. 



البته به گفته برخی از این مدلینگها، این افراد گاهی از سوی کارفرماهای خود به مجالس خصوصی نیز دعوت می شوند تا علاوه بر تبلیغ لباس برای شرکت مذکور، گاهی با پیشنهادهایی روبرو شوند که نپذیرفتن این پیشنهاد باعث آبروریزی برای شرکت! از یک طرف و عدم پیشرفت فرد مذکور در مدلینگ از سوی دیگر است. 



در هر صورت مراد از نوشتن این مطلب هشداری جدی به مسئولین در رابطه با غربی سازی زیر زمینی دشمن از طریق برگزاری شوهای لباسی است که این روز ها دیگر نه به صورت زیر زمینی بلکه با نام و عنوانی رسمی در حال فعالیت است .

http://hadidnews.com/vdcfxtd0.w6dx1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما