تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۸
سوالی که در افکار عمومی مطرح شده این است که دلیل اعتماد به نفس بالای آقای رضایی بعد از شرکت در ۳ دوره از انتخابات چیست؟
به گزارش حدیدنیوز، رضایی در گفت و گو با خبرانلاین در پاسخ به اینکه «سوالی که در افکار عمومی مطرح شده این است که دلیل اعتماد به نفس بالای آقای رضایی بعد از شرکت در ۳ دوره از انتخابات چیست؟» گفت: «اعتمادی که من به مردم ایران دارم. یعنی می دانم آنها هرچه که ارتباط بیشتری با حوادث و اطلاعات دقیق تری پیدا کنند تشخیصشان واقعی است و تصمیمی که آنها می گیرند اگر در ارتباطات و انتقال اطلاعات بیشتری باشد به همدیگر بیشتر نزدیک می شویم؛ همانطور که همین اتفاق افتاده است.»

این نامزد ریاست جمهوری یازدهم «زندگی» را شعار محوری اش عنوان کرد و گفت: موضوع زندگی مردم برای من مهم است. وضعیت زندگی مردم در ابعاد اخلاقی، معیشت، سلامت و تفریح و نشاط خوب نیست. در حقیقت مجموعه زندگی در ایران شرایط خوبی را طی نمی کند و من مهم ترین هدف را گذاشتم که با بهبود زندگی مردم چه در مسئله اشتغال و رفع گرانی ها و چه در بعد اخلاق و مسائل فرهنگی و مسائل تفریح و شادابی می خواهم در این قسمت سرمایه گذاری کنم.

وی تاکید کرد: «سلام بر زندگی» طعنه بر سه دولت گذشته دارد که توجهی جدی به زندگی مردم نداشته اند و همیشه در طول این سه دولت تصادفات ایران بالاترین مرگ و میر را داشته است. در هر سه دولت ما بیکاری و گرانی را داشته ایم و معیشت مردم خوب نبوده است. بیکاری در سال ۷۳ و ۷۴ به ۵۰ درصد رسید و زمان آقای خاتمی بهتر شد و دوباره زمان احمدی نژاد اوج گرفت. http://hadidnews.com/vdcd9k0x.yt0zf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما