تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۰۶
در پی پیوستن علی دایی به دامنه دوستان رویانیان

آشتی رویانیان با دایی با پا درمیانی پول و پورشه

منابع آگاه خبر از چراغ سبز دایی بر ای پیوستن به این تیم بزرگ پایتخت را دادند.
آشتی رویانیان با دایی با پا درمیانی پول و پورشه
روز گذشته خبری روی خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد که علی دایی به نیمکت تیم پرسپولیس نزدیک شد و منابع آگاه خبر از چراغ سبز دایی بر ای پیوستن به این تیم بزرگ پایتخت را دادند.

به گزارش حدیدنیوز، روز گذشته خبری روی خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد که تعجب اهالی رسانه و ورزش را برانگیخت.شرح خبر از این بود که علی دایی به نیمکت تیم پرسپولیس نزدیک شد و منابع آگاه خبر از چراغ سبز دایی بر ای پیوستن به این تیم بزرگ پایتخت را دادند.

اما مسأله‌ای که باعث تعجب اهالی فوتبال و رسانه شد این بود که علی دایی هفته گذشته با باشگاه راه‌آهن قرارداد ۳ ساله داخلی منعقد کرده بود وقرار بود طی این مدت رهبری این تیم را بر عهده داشته باشد.

اما ظاهرا این بار پول رویانیان کار خودش را کرد و شهریار فوتبال را هم آلوده کرد.پورشه‌های رویانیان و وعده‌ بازپرداخت طلب ۳۰۰ میلیونی علی دایی از باشگاه آنقدر وسوسه‌انگیز بود که دست و دل دایی را هم ارزاند و باعث شد شهریار فوتبال باشگاه راه‌آهن و قرار داد داخلی‌اش را به راحتی فراموش کند.

موضوع بی‌اخلاقی و پایبند نبودن به رفتار حرفه‌ای سوژه جدیدی در فوتبال ایران نیست اما شاید توقع مردم و اهالی رسانه از علی‌دایی به اشتباه بیشتر از این بود.

شاید فکر می‌کردیم چشم و دل شهریار فوتبال سیرتر از این‌ها باشد که رویانیان بتواند با وعده‌هایش او را هم جذب کند.علی دایی که تا دیروز برای خیلی از ما اسطوره اخلاق‌گرای فوتبال ایران بود از امروز تبدیل به ستاره سربی و البته پولکی فوتبال شده است.

ستاره‌ای که قید قرارداد داخلی با یک باشگاه را زد و به خاطر پول بیشتر به پرسپولیس رفت.

اینکه حالا چه بلایی سر باشگاه راه‌آهن و بازیکنان و هوادارانش می‌آید ظاهرا موضوعی نیست که برای دایی اهمیت داشته باشد.

البته نقش رویانیان را هم در این عمل غیر اخلاقی پررنگ‌تر از آن است که بتوان آن را نادیده گرفت.

سردار سرخپوشان از بدو ورود به این باشگاه با آوردن سرمایه‌ای سرگردان که هنوز هم بعد از گذشت ۲ فصل معلوم نیست از کجا و چگونه به‌دست می‌آید توانست نقطه عطفی در روند باشگاه پرسپولیس داشته باشد و این باشگاه را هر روز به افول نزدیک‌تر کند.

افولی که تنها بی‌اخلاقی و مادیات در آن حرف اول را می‌زند و هیچ‌یک از اخلاق‌های حرفه‌ای در اولویت‌های آن نیست.

نکته دیگری که در مورد این اتفاق جال قابل بررسی است دعواۀای گذشته رویانیان با دایی است.این دو که در فصل گذشته در مصاحبه‌هایی از خجالت دیگر درآمده بودند و حتی چشم دیدن هم را هم نداشتند این روزها با پادرمیانی پول سر یک میز می‌نشینند و با هم صحبت‌از هدف‌های مشترک و البته قهرمانی‌وروزۀای شیرین می‌کنند.

در پایان باید بگوییم که تنها کسی که از این اتفاق ضرر خواهد کرد شهریار گذشته فوتبال و علی دایی امروز است که با طناب پوسیده روسانیان به چاه رفت.این طناب در فصل گذشته گل‌محمدی،علی کریمی و مهدی‌مهدوی‌کیا را از صحنه فوتبال کنار گذاشته بود این‌بار نوبن علی دایی است. http://hadidnews.com/vdcco0qi.2bqx48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما