تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۵
اصغر فرهادی که با فیلم 'جدایی نادر از سیمین' نخستین جایزه اسکار را برای ایران به ارمغان آورد، اکنون با 'گذشته' بخت خود را برای دریافت جایزه نخل طلای کن می آزماید.
به گزارش حدیدنیوز، برنیس بژو، که پیش از این برای بازی در فیلم آرتیست، نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش دوم زن شد، در فیلم 'گذشته'، نقش همسر مردی ایرانی را بازی می کند. او در زندگی واقعی، همسر میشل هازاناویسیوس، کارگردان فیلم آرتیست است. علی مصفا نیز در این فیلم نقش مردی ایرانی را بازی می کند که در پی اختلاف با همسر فرانسوی اش به ایران باز می گردد.



کودکان بازیگر فیلم 'گذشته' را در کنار دو شخصیت اصلی فیلم می بینید. تهیه کنندگی این فیلم را شرکت فرانسوی ممنتو و همچنین فیلمبرداری این فیلم را محمود کلاری برعهده داشته است.





برنیس بژو، طاهر رحیم و پولین بورله. فیلمسازان برجسته ای چون رومن پولانسکی، برادران کوئن، فرانسوا اوزون و استیون سودربرگ از رقبای اصغر فرهادی برای دریافت نخل طلا هستند. 




نشست مطبوعاتی فیلم 'گذشته'

سومین روز جشنواره کن، روز اصغر فرهادی بود و فیلم "گذشته"برای خبرنگاران و منتقدان به نمایش درآمد. هنوز واکنش های منتقدان نسبت به فیلم، به طور رسمی منتشر نشده است اما از حرف های درِگوشی منتقدان و بحث های کنفرانس مطبوعاتی، چنین برمی آید که آنها در مجموع فیلم را دوست داشتند و بعد از فیلم چینی "لمس گناه" ساخته جیا ژانگه، تاکنون شاید موفق ترین فیلم به نمایش درآمده در کن بوده باشد. http://hadidnews.com/vdcamenu.49nw615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما