تاریخ انتشار :جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۲
توهین های نژاد پرستانه به صورت خودکار به محرومیت ده جلسه ای بازیکن خاطی می انجامد.
افزایش رفتارهای نژادپرستانه در فوتبال انگلیس
اتحادیه فوتبال انگلیس فصل بعد بازیکنانی را که به اتهام توهین های نژاد پرستانه مجرم شناخته شوند دست کم از حضور در پنج بازی محروم می کند.

به گزارش حدیدنیوز؛ در نشست سالانه اتحادیه فوتبال انگلیس در روز پنچشنبه توافق شد دومین مورد از توهین های نژاد پرستانه به صورت خودکار به محرومیت ده جلسه ای بازیکن خاطی می انجامد.بر اساس این گزارش، اگر دو یا چند کارمند باشگاه ها به سبب رفتارهای تبعیض آمیز طی دوره دوازده ماه مجازات شوند می توان آن باشگاه را نیز مورد پیگرد قرار داد.

مجازات ها برای دیگر انواع رفتارهای تبعیض آمیز از جمله مسائل مذهبی و جنسیتی نیز اعمال می شود.دیوید برنستین رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد: فوتبال امری جامع و فراگیر است و ما خواهان ایجاد شرایط و محیطی امن برای بازی همگان هستیم.

او گفت: ما در این باره به رایزنی گسترده پرداختیم و بسته جدید تحریمی و آموزشی از سوی همه شرکا از جمله اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای، اتحادیه مدیران لیگ، لیگ برتر ، لیگ فوتبال، داوران و گروه های ضد نژاد پرستی تأیید شده است. با این حال، این مجازات ها کمتر از مجازات محرومیت از ده بازی پیشنهاد شده از سوی یوفا برای رفتارهای نژادپردستانه است.

اتحادیه فوتبال انگلیس در بحبوحه وقوع رفتارهای نژادپرستانه مربوط به جان تری مدافع تیم چلسی و لوییس سوارس مهاجم لیورپول در قوانین مربوط به مجازات افراد خاطی تجدید نظر کرده است.جان تری به سبب توهین نژادپرستانه علیه آنتون فردیناند مدافع تیم فوتبال کوئینز پارک رنجرز در اکتبر ۲۰۱۱ از حضور در چهار بازی محروم و دویست و بیست هزار پوند جریمه شد. سوارس نیز فصل قبل به سبب توهین به پاتریس اورا بازیکن منچستر یونایتد از هشت بازی محروم و چهل هزار پوند جریمه شد. http://hadidnews.com/vdcdkx0x.yt0zk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما