تاریخ انتشار :جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۲
علی‌نژاداخیراً طی مطلبی در صفحه فیس‌بوک اقدام به جذب جاسوس در پوشش شهروندان خبرساز کرده است.
مسیح علی‌ نژاد در فیس بوک برای انتخابات جاسوس جذب می کند!+سند
مسیح علی‌نژاد که عنوان خبرنگاری را یدک می‌کشد پس از آن‌که جذب صدای آمریکا به عنوان ارگان سازمان جاسوسی سیا اخیراً طی مطلبی در صفحه فیس‌بوک اقدام به جذب جاسوسان در پوشش شهروندان خبرساز کرده است.

به گزارش حدیدنیوز، بسیاری از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان بعد از فتنه ۸۸ به سمت جاسوسی با اسم مستعار «شهروند خبرنگار» روی آوردند و تلاش کردند تا با استفاده از این شگرد کم‌هزینه اخبار و اطلاعات لازم را برای ایجاد جنگ روانی و تکمیل پازل‌های خود بدست آورند.

در واقع دشمنان پس از آن‌که در فتنه ۸۸ متوجه شدند در ماجرای ندا آقاسلطان که توسط دشمنان طراحی و اجرا شد و فیلم آن پس از چند ساعت در فضای مجازی منتشر شد و بلافاصله پس از آن به خبر اول شبکه‌های ماهواره‌ای جبهه معارض تبدیل شد، دشمنان را به طمع انداخت تا مخاطبین هر شبکه ماهواره‌ای و سایت را با وعده‌های دروغین همچون پرداخت مقداری پول در ازای ارسال چند خبر فریب داده و آنان را در دام سازمان‌های جاسوسی متبوعشان گرفتار کنند.

"معصومه علی‌نژاد قمی" معروف به "مسیح علی‌نژاد" ـ که البته در بین روزنامه‌نگاران روزنامه‌های زنجیره‌ای به جوجه اردک زشت معروف است ـ اخیراً برای تامین خرج و دخل زندگی در انگلیس و پرداخت اجاره‌خانه‌ و مایحتاج زندگی جذب شبکه صدای آمریکا شده که بودجه‌اش از سوی سازمان جاسوسی سیا تامین می‌شود. البته با رویه‌ای که در مدیریت این شبکه سراغ داریم احتمالا تا چند وقت دیگر وی از این شبکه اخراج خواهد شد و علی‌نژاد باید به فکر شغل دیگری برای تامین هزینه‌های بالا در انگلیس بکند. 



نکته جالبی که باید به آن اشاره کرد اینکه هنوز چند وقتی بیش نیست که جذب صدای آمریکا شده طی مطلبی در صفحه فیس‌بوک خود از مخاطبین خود خواسته تا دوربین به دست گرفته و فیلم تهیه کنند و برای وی ارسال کنند تا او در صدای آمریکا منتشر کند. این خواسته مسیح علی‌نژاد دو احتمال را به ذهن متبادر می‌کند: یکی آنکه سوژه‌های وی تمام شده و او برای تامین برنامه دست به دامن ایرانیان شده تا بدون هزینه برای وی خوراک خبری تهیه کنند. و دیگری آن‌که او مقدمات جاسوسی در انتخابات پیش رو را تهیه می‌کند، در واقع فریب خوردگان یک ماه فرصت دارند تا اشکالات کار خود را در تهیه فیلم و عکس متوجه شوند تا در موعد مقرر به نحو احسن به جاسوسی بپردازند.

وی در صفحه فیس‌بوک خود اینچنین می‌نویسد: «اگر مایل بودید شما هم می‌تونید «شهروند خبرساز» باشید؛ به عنوان یک شهروندِ ایرانی در مورد هر آنچه که فکر می‌کنید «خبر» هست و باید دیده و شنیده بشه، با دوربین‌های معمولی خودتون فیلم بگیرید و در موردش حرف بزنید و برام بفرستید تا در برنامه «خبرساز» فقط من حرف نزنم.»

لازم به ذکر است که پدیده‌ی نوظهوری که با عنوان شهروند ـ خبرنگار و یا شهروند خبرساز به تازگی وارد ادبیات رسانه‌های ضد انقلاب شده است در ماهیت خود اقدامی جاسوسی است و مصداق بارز خیانت به کشور و ملت به حساب می‌آید. http://hadidnews.com/vdcauunu.49nwm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما