تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۵
برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به نوعی به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.
نرم افزارهای آخر هفته
به گزارش حدیدنیوز، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. هفته های گذشته برنامه هایی را مخصوص سیستم های مختلف قرار دادیم که می توانید از اینجا دانلود کنید. این هفته برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

شخصی سازی قفل اصلی - آی او اس



این نرم‌افزار اطلاعات مورد نیاز شما را به صفحه‌ی قفل آیفون یا آیپد شما اضافه می‌کند و اینگونه دیگر نیاز نیست برای رفتن به قسمت‌های پرکاربرد هربار قفل گوشی را باز کرده و به اپلیکیشن مورد نظر بروید. با این نرم‌افزار می‌توانید مستقیماً از داخل صفحه‌ی قفل یا همان لاک اسکرین پاسخ یک مسیج را بدهید یا اطلاعات مربوط به تقویم، اخبار مورد نیاز، شبکه‌های اجتماعی و وضعیت آب و هوا را مستقیماً از صفحه‌ی قفل مشاهده کنید.

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.

دنگی دنگی فارسی - آندروید



این برنامه جهت مدیریت حساب های مالی چند نفره (مانند هم اتاقی ها، هم خانه ای ها، سفر های دوستانه و ...) می باشد که با زبان فارسی ارائه شده است

قابلیت ها :
-افزودن خرج جدید با اطلاعات شرح خرج، نام کاربر پرداخت کننده، مبلغ خرج، افراد سهیم در خرج
-مدیریت حساب کاربران (بدهی و طلبکاری از یکدیگر)
-تسویه حساب و تسویه مخارج ثبت شده
-محاسبه مجموع مبلغ خرج شده توسط هر کاربر

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید.

میانبرهای کاربردی - ویندوزفون ۸



آیکون هایی که کاربرد بیشتری دارند بهتر است همیشه در صفحه اصلی باشند اما ویندوز موبایل به صورت اصلی این قابلیت را ندارد ولی می توانید با ریختن این نرم افزار میانبرهای اصلی مانند بلوتوث و ... را به صفحه اصلی بیاورید.

برای دانلود این برنامه اینجا را کلیک کنید. http://hadidnews.com/vdchiini.23nvidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما