تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۸
جهاد دانشگاهی مورد خشم حلقه انحراف

فشار جریان انحرافی برای برکناری رئیس جهاد دانشگاهی

جریان انحرافی فشارهای خود را برای برکناری رئیس جهاد دانشگاهی تشدید کرده است.
فشار جریان انحرافی برای برکناری رئیس جهاد دانشگاهی
به گزارش حدیدنیوز، پس از آنکه یادگاری رییس جهاد دانشگاهی حاضر به اجرای دستورات درخواست های غیرقانونی اعضای جریان انحرافی نشد، مورد خشم حلقه انحراف قرار گرفت و آنها تصمیم به عزل وی گرفتند.

جریان انحرافی تصمیم دارد تا فردی "همسو" را به جای یادگاری در راس مجموعه علمی جهاد دانشگاهی قرار دهد.

بر اساس این گزارش، علت دیگر برکناری این مدیر، گزارش هایی است که وی به برخی مقامات ارائه داده و از رفتارهای ساختارشکنانه و غیرقانونی سران جریان انحرافی اعلام برائت کرده است. همچنین انتصاب برخی چهره های ارزشی و مخالفت با افراطی گری و حمایت رسانه منتسب به جهاد دانشگاهی از کاندیداهای انحراف از دیگر دلایل این تصمیم بوده است.

گفتنی است جهاد دانشگاهی از جمله مجموعه های علمی کشور بوده که نقش پررنگی در پیشرفت های علمی کشور طی سالیان اخیر بویژه در رشته های درمان ناباروری، سلول های بنیادین، شبیه سازی حیوانات، ساخت دکل و... داشته است.

محمد حسین یادگاری عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس تیرماه ۸۹ با رأی اعضای هیئت امنای جهاد دانشگاهی به عنوان سرپرست این نهاد و شهریور ۸۹ با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان رییس جهاد دانشگاهی انتخاب شده بود.

از "شهاب الدین صدر" به عنوان گزینه جایگزین یادگاری در جهاد دانشگاهی نام برده می شود. وی نایب رییس مجلس هشتم و رییس سازمان نظام پزشکی بود که علیرغم کاندیداتوری در انتخابات مجلس نهم و همچنین انتخابات اخیر نظام پزشکی رد صلاحیت شد. http://hadidnews.com/vdcbs8b5.rhbgapiuur.html
منبع : جهان نیوز
نام شما
آدرس ايميل شما