تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۹
شما مي توانيد با قرار‌دادن سیم‌کارت در رایانه شخصی و با نصب برنامه GSM Modem امكان ارسال و دريافت نمابر را داشته باشيد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ نحوه فعال‌سازی سرویس نمابر ویژه مشترکان همراه اول اعلام شد که با فعال‌سازی این سرویس امکان ارسال و دریافت نمابر از طریق تلفن همراه برای مشترکان فراهم می‌شود.




برای فعال‌سازی این سرویس می‌توان هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری اقدام کرد. برای فعال‌سازی سرویس به صورت حضوری باید مالک یا وکیل قانونی به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل و مدارک لازم شامل اصل و تصویر کارت ملی و آخرین قبض پرداختی، اصل وکالت‌نامه در صورت مراجعه وکیل قانونی را ارائه کنند.

برای فعال‌سازی به صورت غیرحضوری نیز مشترکان در صورتی که خدمات غیرحضوری تلفن همراه خود را فعال کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت همراه اول نسبت به فعال‌سازی سرویس نمابر اقدام کنند سپس سیستم یک شماره به نمابر به آنها اختصاص می‌دهد.

پس از فعال‌سازی سرویس نمابر، در صورتی که گوشی مشترک، این سرویس را پشتیبانی کند، می‌تواند به یکی از دو روش زیر از سرویس نمابر استفاده کند؛ مشترکانی که گوشی تلفن همراه آنان دارای منوی نمابر است، می‌توانند مستقیما نمابر را ارسال یا دریافت کنند و در صورت لزوم از طریق اتصال گوشی به چاپگر، متن را روی صفحه چاپ کنند.

هم‌چنین با قرار‌دادن سیم‌کارت در رایانه شخصی با نصب برنامه GSM Modem امکان ارسال و دریافت نمابر فراهم می‌شود.

برای ارسال نمابر به مشترکانی که سرویس نمابر آنها فعال شده، از شماره نمابر اختصاص یافته به مشترک استفاده شود و برای بررسی فعال بودن سرویس، در صورت تماس با شماره نمابر اختصاص یافته، روی صفحه نمایشگر پیام «fax call» نمایش داده می‌شود. http://hadidnews.com/vdceoz8w.jh87xi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما