تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۴
پیشنهاد عجیب کمیته اجرایی فیلا؛

برای بقا در المپیک دوبنده‌ها را درآورید!

کمیته اجرایی فدراسیون جهانی کشتی ، فیلا پیشنهادهای اجرایی اش را به مجمع هفته آینده اجلاس جهانی در مسکو ارائه کرد. پیشنهاد هایی که این رشته پهلوانی را اروتیک تر از همیشه می کنند!
به گزارش حدیدنیوز، هیات اجرایی فدراسیون جهانی کشتی در راهکارهای اجرایی اش برای افزایش جذابیت های کشتی با کاهش تعداد سهمیه وزن های المپیکی مردان، کشتی بانوان را افزایش می دهد و از این پس کشتی گیران فرنگی کار به جای دو بنده باید ار شورت های ورزشی استفاده کنند و دیگر بالاپوشی ندارند! 

این تصمیمات راهکارهای اجرایی گروه محققین فیلاست برای بالا بردن جذابیت این رشته ورزشی تا در اواخر سپتامبر وقتی در مجمع جهانی کمیته بین المللی المپیک، به مصاف رشته هایی چون ووشو می رود، بتواند بقایش در المپیک را داشته باشد. 

این تغییرات بیش از هر چیز نشان می دهد تصمیم گیران برای رشته پهلوانی، روی به استفاده از حربه جذابیت های بصری و اروتیک گرفته اند. 

اگر چه حذف دوبنده فرنگی کاران با این توجیه که ورزشکاران به جای کشیدن هم دیگر ارائه فن کنند، گرفته شده اما تغییراتی نیست که مورد پسند فدراسیونی چون فدراسیون کشتی ایران باشد.
به گزارش خبرآنلاین، حسن رنگرز نایب رئیس کشتی ایران و نماینده ایران در اجلاس آتی مسکو می گوید:« متاسفانه این ها پیشنهادهای راهبردی دوستان است. ما حس خوبی نسبت به این تغییرات نداریم و راضی نیستیم اما تنهاییم و صدای مان به جایی نمی رسد. من که مطمئن هستم این تغییرات کمکی به کشتی نمی کند.» 

در سال های دور، کشتی گیران در دو رشته آزاد و فرنگی با شلوارک هایی کشتی می گرفتند که سال ها بعد جایشان را به این دوبنده ها دادند اما حالا پس از سال ها، دوباره فیلا به سمت همان شلوارک های قدیمی می رود که روزگاری در مسابقات کشتی باستانی و پهلوانی ایران استفاده می شد. البته پوششی که پیش تر ها در ایران استفاده می شد اما فقط برای تماشای آقایان! http://hadidnews.com/vdcjave8.uqeyyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما