تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۸
اخبار ضد و نقیض از تلفات تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی

دمشق: تجاوز جنگنده‌های اسرائیل اعلام جنگ علیه سوریه است

معاون وزیر خارجه سوریه حمله رژیم صهیونیستی به کشورش را " اعلام جنگ" توسط اسرائیل دانست.
دمشق: تجاوز جنگنده‌های اسرائیل اعلام جنگ علیه سوریه است
به گزارش حدیدنیوز، فیصل مقداد معاون وزیر خارجه سوریه امروز در گفت‌وگو با شبکه آمریکای سی‌ان‌ان گفت، حمله به مرکز تحقیقاتی نظامی کشورش اعلام جنگ توسط اسرائیل است.

وی همچنین افزود، این حمله نشان دهنده اتحاد گروه‌های تروریستی و اسرائیل است و سوریه در وقت و به شیوه مناسب به این اقدام اسرائیل پاسخ خواهد داد.

یک روز پس از آنکه مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شدند، روز پنج‌شنبه تسلیحات پیشرفته‌ای را که عازم لبنان بود، در سوریه هدف قرار داده‌اند، رسانه‌ها امروز خبر دادند که رژیم صهیونیستی با راکت به یک مرکز تحقیقات نظامی در منطقه «جماریا» واقع در دمشق حمله کرده است.

تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه در حالی انجام می شود که «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته در واکنش به این حملات هوایی اسرائیل مدعی شد، این حق اسرائیل است که برای دفاع از خود، از انتقال سلاح سوریه به حزب الله جلوگیری کند.

این دومین بار در سال جاری است که جنگنده های اسرائیل یک مرکز تحقیقات نظامی را در منطقه جماریا واقع در شمال غرب دمشق هدف حملات خود قرار می دهند. تل آویو مدعی است جنگنده‌هایش ماه ژانویه کامیون های حامل سلاح به حزب الله لبنان را هدف قرار داده‌اند.

در آن زمان، ارتش سوریه اعلام کرد در این حمله دو نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

اخبار ضد و نقیض از تلفات تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه

خبار ضد و نقیضی از تلفات تجاوز بامداد امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه مخابره می‌شود.
نسخه قابل چاپ

پایگاه خبری «روسیا الیوم» ادعا می‌کند که منابع محلی در گفت‌و‌گو با این پایگاه خبری اعلام کرده‌اند که در تجاوز اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به تاسیسات و مراکز نظامی سوریه در جنوب این کشور ۳۰۰ نفر کشته شدند که اغلب آنها را سربازان ارتش سوریه تشکیل می‌دهند.

بنابر اعلام روسیا الیوم این منابع که نخواسته‌اند، نامشان فاش شود، تجاوز صبح یک‌شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دو تیپ ۱۰۴ و ۱۰۵ ارتش سوریه وابسته به گارد ریاست جمهوری این کشور را هدف قرار داده که در مناطق جمرایا و قدسیا و الهامة و الصبورة از توابع ریف دمشق در جنوب سوریه مستقر هستند..

همچنین این منابع گفته‌اند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علاوه بر هدف قرار دادن مرکز تحقیقات نظامی «جمرایا»، انبار ذخیره تسلیحاتی گردان ۱۴ مستقر در همان منطقه را هم هدف قرار داده است.

آنها می‌گویند که کشته‌ها و زخمی‌های تجاوز امروز صبح جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های المواساة و ۶۰۱ نظامی و الاسد الجامعی و المجتهد منتقل شده‌اند.

این درحالی است که خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که در اولین واکنش اسرائیلی درباره تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه یک منبع رسمی اسرائیلی اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حمله‌ای را به یک پایگاه نزدیک به فرودگاه بین المللی دمشق انجام دادند که انبارهای ذخیره تسلیحات موشکی را در برمی‌گرفت و مقرر بود، برای حزب الله ارسال شود.

تاکنون هیچ منبع رسمی سوری درباره میزان خسارات وارده و تعداد قربانیان این تجاوز اظهار نظر نکرده است.

مرکز تحقیقات نظامی جمرایا در ژانویه گذشته نیز یک بار مورد تعرض و تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود.

پیش از این هم اخباری مبنی بر زخمی شدن صدها تن در این تجاوز رژیم صهیونیستی مخابره شده بود.
http://hadidnews.com/vdcau0n6.49nou15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما