تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۱
با آزادسازي جنوب لبنان از دست رژيم غاصب صهيونيستي، سيد حسن نصرالله در يك سخنراني عمومي با حضور در زندان خیام که فاصله چندانی با منزل شهید و محل عملیات استشهادی او ندارد، راز عمليات استشهادي "عامر توفيق كلاكش" را برملا كرد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از رجا، در آستانه ميلاد حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها و روز مادر، به ديدار يك مادر شهيد رفتيم؛ شهيدي استثنائي با مادري استثنائي تر! مادري كه بيش از ١٠ سال راز شهادت فرزندش را در سينه نگه داشت و از اسرار حزب الله محافظت کرد و حتى به همسر خود نيز چيزي نگفت. تا وقتي كه سيد حسن نصرالله دبير كل حزب الله به منزل آنها آمد و به ايشان گفت: فرزندتان "عامر" همان كسي است كه تا بحال به دلايل امنيتي از او با نام مستعار "ابوزينب" ياد ميكرديم. جوان ۱۸ ساله ای كه در عمليات استشهادي سال ١٩٨٥ در نزديكترين نقطه به مرز فلسطين اشغالي در منطقه مطلّة با انفجاري مهيب بيش از ۷۰ افسر صهيونيستي را به درك واصل كرد و خود از جام شهادت نوشيد.



آنجا بود كه مادر از راز بزرگ خود پرده برداشت. از اين راز كه عامر تنها با مادرش درباره عمليات صحبت كرده بود و از او خواسته بود تا براى موفقيتش در عمليات دعا كند، از وداع فرزند با مادر، از لحظه ای که مادر صدای انفجار خودروی بمبگذاری شده فرزندش را می شنود و خدا را بخاطر موفقیت فرزندش در عملیات سپاس می گوید، از تلاش صهیونیستها و مزدورانشان برای شناسایی عامل عملیات و ۱۰ سال سکوت و رازداری اش، و از ١٠ سال گريه هاى پنهاني مادر براى فرزند شهيدش كه همه تصور مي كردند برای تجارت به كويت مسافرت كرده است.



چند سال بعد، با آزادسازي جنوب لبنان از دست رژيم غاصب صهيونيستي، سيد حسن نصرالله در يك سخنراني عمومي با حضور در زندان خیام که فاصله چندانی با منزل شهید و محل عملیات استشهادی او ندارد، راز عمليات استشهادي "عامر توفيق كلاكش" را برملا كرد؛ با اين حال، هنوز بسياري از مردم لبنان از جزئيات عمليات و نقش مادر مقاوم و مجاهد او در طول اين سالها بي خبرند.



چه زيبا فرمود امام راحل عظيم الشأنمان كه: خوشا بحال آنانكه با شهادت رفتند... خوشا بحال آنهايي كه اين گوهرها را در دامن خود پروراندند...


http://hadidnews.com/vdcbzsb8.rhb9gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما