تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۳۹
با وجود لغزش های متعدد والدس در بازیهای این فصل تیمش و عملکرد پرفراز و نشیب او در درون دروازه بارسا، باید به این نکته اشاره کرد که وی در شش بازی اخیر تیمش در نوکمپ تنها ۲ گل دریافت کرده و این می تواند به هواداران بارسا کمی آرامش خاطر دهد.
به گزارش حدیدنیوز، بارسلونا بعد از باخت ۰-۴ در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حالا باید چهارشنبه شب خود را برای میزبانی از بایرن در دور برگشت آماده کند.

بعد از یک باخت ۰-۴ در بازی رفت، برگرداندن ورق کار خیلی است ولی غیرممکن نیست؛ به ویژه وقتی صحبت از بارسلونا در میان باشد. همیشه امید وجود دارد؛ حتی اگر کوچک و کمرنگ باشد و بخش عمده ای از این امید را می توان در یک خط دفاع مطمئن و یک سنگربان قابل اتکا یافت.
هیچ کسی در قدرت بالای بارسلونا در گلزنی تردیدی ندارد ولی واقعیت این است که این تیم در رقابت های این فصل گلهای زیادی را دریافت کرده و به عنوان مثال می توان به گلهایی که این تیم در هفته های اخیر مقابل اتلتیک بیلبائو ، سلتاویگو و پاری سن ژرمن دریافت کرده اشاره کرد. 



بعد از لیونل مسی که در ۱۱ بازی تیمش در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته، ویکتور والدس و ژاوی هم دو بازیکن دیگری هستند که بیشترین دقایق را در رقابت های این فصل اروپایی در ترکیب اصلی بارسا بودند.

بارسا بخش عمده ای از موفقیت هایش را مدیون این بازیکنان است و البته باید والدس را هم یکی از نکات قوت تیم کاتالان در رقابت های این صل لیگ قهرمانان اروپا دانست. با وجود لغزش های متعدد او در بازیهای این فصل تیمش و عملکرد پرفراز و نشیب او در درون دروازه بارسا، باید به این نکته اشاره کرد که والدس در شش بازی اخیر تیمش در نوکمپ تنها ۲ گل دریافت کرده و این می تواند به هواداران بارسا کمی آرامش خاطر دهد.

بعد از باخت ناامید کننده بارسلونا مقابل میلان در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، کار برای تیم کاتالان در دور برگشت سحت بود و تاکید براین بود که بارسا نباید گلی را درخانه دریافت کند؛ آنها نه تنها موفق به انجام این کار شدند، بلکه ۴ بار هم دروازه حریف را باز کردند تا بتوانند بعد از لغزش در بازی رفت، مقتدرانه مجوز صعود به دور بعد را به دست بیاورند.

حالا بیش از هر فرد دیگری همه چشم ها به ویکتور والدس دوخته شده. دروازه بان باتجربه بارسا تا به اینجای رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا ۹۴۹ دقیقه درون دروازه بارسا قرار گرفته و ۱۴ گل دریافت کرده که ۳ تا ازاین گلها با ضربه سر وارد دروازه اوشده. والدس در جریان رقابت های این فصل اروپایی، هیچ کارتی از داوران نگرفته و ۴ خطا روی او انجام شده. تعداد مهارهای او در ۱۰ بازی تیمش در لیگ قهرمانان اروپای این فصل ۲۶ مهار بوده و در جریان این ۱۰ بازی که او در درون دروازه تیمش بوده، بارسا به ۵ برد، سه باخت و دو تساوی رسیده است.

به علاوه اگر والدس در بازی ۴ شنبه شب ورزشگاه نوکمپ درون دروازه تیمش قرار بگیرد، هفدمین بازیکن دنیای فوتبال خواهد بود که صدمین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کند.
لازم به ذکر است که والدس اولین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا را در روز ۱۸ دسامبر سال ۲۰۰۲ مقابل لخیا ورشو در رقابت های مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا برگزار کرد که در آن بازی بارسا در نوکمپ با نتیجه ۲-۳ به پیروزی رسید.

منبع: گل http://hadidnews.com/vdcgqt9q.ak9yx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما