تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۶
در نظر سنجی برنامه ۹۰، ۷۰ درصد بینندگان به پیروزی پرسپولیس در فینال جام حذفی رای دادند
اهدای کیف پول برای تعیین نتیجه!
به گزارش حدیدنیوز، در برنامه ۹۰ مسابقه پیامکی به تعیین قهرمان جام حذفی اختصاص داشت که در پایان پرسپولیس با ۷۰ درصد نظر مردم قهرمانی پیامکی خود را به ثبت رساند. 




محور اصلی این برنامه به بحث تبانی در مسابقات لیگ دسته اول و البته دسته دوم اختصاص داشت و محمود زاده مسئول مسابقات لیگ دسته دو توضیحاتی را در این باره ارائه کرد.

در ابتدای برنامه بهمن فروتن و افشین پیروانی در خصوص خرید و فروش امتیاز به خصوص در ۱۰ هفته پایانی لیگ دسته اول صحبت هایی را مطرح کرده و حتی بحث دوپینگ بازیکنان توسط پیروانی مطرح شد. 




مرتضی کریمی کمک داور سابق فوتبال کشورمان در بخشی از این برنامه در خصوص ناپاکی اظهار داشت: متاسفانه هفته گذشته کسانی بحث تبانی را مطرح کردند که خودشان پاک نبودند. در یکی از مسابقات در بندرعباس به تورج حق وردی و من و یک کمک داور دیگر پیشنهاد گوشی موبایل دادند و در قبالش می خواستند شهرداری برنده شود اما سوال من این است مگر آن سالی که لای کتاب حافظ به البرز حاجی پور سکه دادند و او قبول نکرد کسی این موضوع را دنبال کرد؟ متاسفانه آقای آیت اللهی که رئیس هیئت فوتبال فارس است به این مسئله ورود نکرد و عسگری هم به خاطر اختلاف با عنایت پیگیر این مسئله نشد. 

فردوسی پور و همکارانش در طول این برنامه بیش از ۳۰ تماس تلفنی با بازیکنان مختلف، مربیان و سرپرستان برقرار کرده و در این خصوص سوال هایی را می پرسیدند.

صحبت های باقر زعفرانی و نادر باقری یکی از دستیاران کمالوند از اتفاقات جالب برنامه بود.

غلامرضا بهروان در این خصوص گفت: بعضی حرف ها را باید به موقع زد. اتفاقاتی رخ داده است و من حتی به کرمانشاه رفتم و با چند بازیکن صحبت کردم و گزارشم را به کمیته انضباطی دادم. اولین اخبار تبانی به دست من می رسد که من بلافاصله پیگیر می شوم.

وی در خصوص اینکه آیا اتفاقاتی در لیگ دسته اول رخ داده است یا خیر گفت: دیگر واضح تر از این بگویم. حتما رخ داده است.

در ادامه برنامه محمودزاده از تعلیق مسابقه پلی آف لیگ دسته دو خبر داد و گفت: به خاطر شبهه در یکی از مسابقات پلی آف لیگ دو معلق شده است. 



مصاحبه علی پروین در چند بخش برای مخاطبان برنامه ۹۰ پخش شد.

فراز کمالوند در آخرهای برنامه روی خط آمد و مباحثی را مطرح کرد. وی گفت: این موضوعی که از ابتدای برنامه مطرح شده تبانی نیست و نوعی ارتباط نامشروع است. ضمن آنکه آنجا که باید حرف بزنم توضیحات لازم را خواهم داد. 



فردوسی پور از کمالوند خواست تا در خصوص مصاحبه ای که انجام داده و چک صادر شده بانک صادرات توضیح دهد که کمالوند گفت: مگر آنجا دادگاه است که این مسائل را برای ردم توضیح دهم. چرا کسی نمی گوید که در بازی با یادآوران شلمچه به شیث رضایی گفتم پنالتی را به بیرون بزند. در مورد بحث سکه هم باید بگویید که بین چه کسی رد و بدل شده و آیا تاثیری در نتیجه دارد که مجری برنامه سرمربی یونتوس را مثال زد و اعلام کرد کوچکترین خطایی موجب تخلف در قانون است. 


در پایان مدیرعامل یکی از باشگاه ها مدعی شد سال گذشته با کیف سامسونت پر از پول پشت در منزلش به او پیشنهاد دادند و این پیشنهاد از طرف استقلال خوزستان بود و آنها می خواستند نتیجه بازی به نفعشان باشد.

http://hadidnews.com/vdcjotev.uqehhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما