تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۳۳
مربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری آذربایجان در آستانه پیوستن به تیم ملی کشتی فرنگی ایران قرار گرفت.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از تسنیم، پس از آنکه جمشید خیرآبادی دستیار محمد بنا در المپیک ۲۰۱۲ لندن پیشنهاد وسوسه‌انگیز فدراسیون کشتی جمهوری آذربایجان را پذیرفت و برای هدایت تیم ملی کشتی فرنگی این کشور عازم باکو شد در اولین اقدام خود و برای تقویت بار فنی تیم تحت هدایتش ناصر نوربخش یکی از مربیان بسیار فنی و سازنده کشتی فرنگی ایران را به عنوان دستیار انتخاب کرد اما پس از رقابت های قهرمانی اروپا که اوایل فروردین ماه امسال در تفلیس گرجستان برگزار شد نوربخش به دلایل مختلف با تیم آذربایجان قطع همکاری کرد و به ایران بازگشت.

حال خبر می رسد بهرام مشتاقی سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی که متوجه قطع همکاری نوربخش با آذری ها و بازگشت او به ایران شده با وی تماس گرفته تا شرایط را به گونه ای فراهم کند که مربی پیشین تیم جمهوری آذربایجان دوباره به تیم ملی کشتی فرنگی ایران بازگردد.

قرار است در چند روز آینده نشستی با حضور ناصر نوربخش، بهرام مشتاقی، عبدالله چمن گلی و رسول خادم برگزار و در صورت توافق نهایی نوربخش به جمع کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بپیوندد.

به گزارش مشرق، نوربخش که مربی حمید سوریان هم بوده است پیش از المپیک به خاطر مشکلات با محمد بنا از تیم ملی کنار رفت و به المپیک نرفت و بارها در مصاحبه های خود از محمد بنا انتقاد کرد. http://hadidnews.com/vdcewx8z.jh8o7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما