تاریخ انتشار :شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۱
صندلی قدرت آن قدر برای یک عده دلچسب و گواراست که حتی برخی از افراد مایل نیستند به شناسنامه خود نگاه کنند و برایشان اهمیت ندارد که کهولت سن موجب ناکارآمدی است یا نه.
به گزارش حدیدنیوز-صندلی قدرت آن قدر برای یک عده دلچسب و گواراست که حتی برخی از افراد مایل نیستند به شناسنامه خود نگاه کنند و برایشان اهمیت ندارد که کهولت سن موجب ناکارآمدی است یا نه.

فکرتان جای بد نرود اما هاشمی رفسنجانی در دیدار با اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه عرض کرده که «اگر فردی با وجهه داخلی و بین المللی با مشارکت بالای مردم ، بتواند سکان دار قوه مجریه شود ، می توان امیدوار بود که در یک دوره سخت به تدریج مشکلات داخلی و خارجی را مرتفع کند.»

البته اعضای شرکت کننده در آن اجلاس هم همان جا نسخه را پیچیده و کار را تمام کردند ‏‏، این قسمت را به نقل از روزنامه بهار بخوانید«در این دیدار اعضای مجمع با بیان دیدگاه ها در مورد مسائل و مشکلات کشور، خواستار حضور جدی آقای هاشمی در انتخابات شدند.»

هر چند آقای جهانگیری سخنگوی اصلاح طلبان اظهارنظری نکرده است و کواکبیان هم گفته «بعد از خاتمی اقبال عمومی با من است» و از سویی کاندیدایی هم به لیست ، هاشمی ،خاتمی ،عارف،جهانگیری ،شریعتمداری،،مهرعلیزاده،روحانی،جهانگیری،کمالی،نجفی و کواکبیان اضافه نشده است اما آقای امید باز ندای ناامیدی سر داده و با توضیح این که معاون اول دولت اصلاحات بوده ، گفته است«پیشنهاد عزل مسئولین حق مردم است»

البته بر خلاف شریعتمداری که گفته «نگاهم به انتخابات فرهنگی است» ، آقای عارف در این روزها شعارهای خوبی را بر زبان می آورند تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

اعضای ائتلاف پنج گانه هم بسیار به تکاپو افتادند ، آقای پورمحمدی که این روزها در سراسر کشور بنرهای سخنرانی ایشان را با عکس های سایز بزرگ می توانید رویت کنید با علم بر این که اگر خود در انتخابات نقشی داشته باشد ، گفته «۲۴ خرداد جشن وحدت ملی ملت ایران است»

باهنر هم که نمی خواهد به نفع لاریجانی کنار برود و به حرف آقای آل اسحاق مبنی بر خطرناک بودن پراکندگی اصولگرایان هم گوش داده است هم اگر بهتر از خود را کشف کند به او رای می دهد .تنها نامزد خواب نمای این دوره آقای ابوترابی فرد هم راهبرد خود برای دولت یازدهم را تبیین کرده و متکی هم قول داده زمینه های حل مسئله هسته ای را فراهم کند.

نوبتی هم باشد نوبت می رسد به ائتلاف دو به علاوه یک جایی که حداد عادل با عزم راسخ انتخاب کابینه خود را به بعد از انتخابات موکول کرده است.

از سویی خلبان‏، دکتر ‏، مهندس و شهردار محترم تهران هم اموال خود را که تنها یک ماشین و یک خانه است برای مردم تشریح کرده است و در تشریح مواضع اقتصادی خود محترمانه گفته است«آیا کاهش دادن ارزش پول ملی دزدی نیست؟» ، البته علی اکبر ولایتی هم سه قطبی فتنه ، انحراف و اصولگرایان( ائتلاف سه گانه) را تعریف کرد.

آقای سعیدی کیا تکلیف همه را مشخص کرد ، نه کنار می کشد و نه ائتلاف می کند اما آقای محسن رضایی هم که با آقای جنتی دوست صمیمی است بعید می داند دبیر شورای نگهبان ایشان را تایید صلاحیت کند.

دولتی ها هم که خلاصه در این گوشه و کنارها می پلکند و پرچم می چرخانند و اخیرا هم دیگر دسته گلی به آب نداده اند اما طبق سنوات گذشته کاندیدای اصلح از دیدگاه علامه مصباح معتقد است کار رئیس جمهور افشاگری نیست.

باقری لنکرانی در نشست خبری خود مهم ترین برنامه دولت یازدهم را رسیدگی به وضعیت معیشت مردم عنوان کرد. http://hadidnews.com/vdcdof0f.yt0nn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما