تاریخ انتشار :شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۲
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی با تعیین نرخ پایه یکسان برای مکالمات ۳ اپراتور فعلی تلفن ‌همراه، مجوز Flat (سراسری، یکسان) کردن شبکه همراه اول را نیز صادر کرد که با این اقدام هزینه جابجایی و بین‌شهری از قبوض آن حذف می‌شود.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی دو هفته پیش نرخی را به عنوان نرخ پایه مکالمات تلفن‌همراه تصویب کرد. این نرخ برای هر ۳ اپراتور فعلی تلفن‌همراه یکسان تعیین شده و شامل هر ۳ اپراتور می‌شود.

با این مصوبه همچنین درخواست قبلی همراه اول برای Flat (یکسان) کردن شبکه‌اش اجابت شده است.

به این ترتیب این مصوبه ضمن تعیین نرخ یکسان برای مکالمه اپراتورهای تلفن‌همراه مجوز یکسان کردن نرخ مکالمات را نیز به همراه اول داده تا این اپراتور نیز مانند دو اپراتور دیگر از شبکه Flat استفاده کند.

در شبکه Flat مانند شبکه اپراتورهای ایرانسل و رایتل، مشترک هزینه جابه‌جایی و بین‌شهری نمی‌پردازد. این موضوع تاکنون تفاوت هزینه مکالمه همراه اول با اپراتورهای دیگر محسوب می‌شد.

در این مصوبه، پیش‌بینی شده که اپراتورها می‌توانند قیمت‌های خود را حداکثر ۲۰ درصد بیشتر از نرخ‌ تعیین شده، تنظیم کنند.

هدف کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی از تصویب این نرخ یکسان برای اپراتورها این بوده که اپراتورها با ارائه خدمات با قیمت پایین‌تر از تعرفه مصوب، با یکدیگر رقابت کنند.

این نرخ تنها شامل مکالمات می‌شود و خدمات دیگری مانند پیامک و اینترنت اپراتورها را در بر نمی‌گیرد. http://hadidnews.com/vdcba8b8.rhb9zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما