تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۹
شنیده حاکی از آن است که هاشمی با ارائه دلایلی مخالفت خود را برای کاندیداتوری خاتمی ابراز داشته است.
گله گذاری های هاشمی از یاران خاتمی در جلسه محفلی
نقل قول است که هاشمی در یکی از جلسه های محفلی خود خطاب به نزدیکان خاتمی گفته که‏ من با حضور او در انتخابات به عنوان کاندیدا مخالف هستم چرا که افرادی که در کنار او فعالیت می کردند عامل بسیاری از مشکلات برای من در دوران اصلاحات بودند.

به گزارش حدیدنیوز، علی اکبر هاشمی رفسنجانی که این روزها زمزمه هایی مبنی بر حضورش در انتخابات به گوش می رسد در یکی از جلسات محفلی خود خطاب به نزدیکان خاتمی گفته که‏ من با حضور او در انتخابات به عنوان کاندیدا مخالف هستم چرا که افرادی که در کنار او فعالیت می کردند عامل بسیاری از مشکلات برای من در دوران اصلاحات بودند.

هاشمی رفسنجانی در این دیدار با انتقاد از عملکرد افرادی که در کنار خاتمی به فعالیت سیاسی مشغول بودند گفته است که ‏، آن ها زمانی به سمت من آمده اند که در همه صحنه های سیاسی شکست خورده بودند.

هاشمی با اشاره به این مسئله که این افراد قصد دارند با اصلاح طلب خواندن من از ظرفیت های اجتماعیم برای بازگشت به صحنه سیاسی سوء استفاده کنند تاکید کرده است که دست این افراد برای من رو شده و گول آن ها را نخواهم خورد.

به نظر می رسد که خاتمی و هاشمی علیرغم ادعاهای روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب قصد حضور در انتخابات ریاست جمهوری را ندارند. http://hadidnews.com/vdcexz8z.jh8ozi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما