تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۹
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برنامه دولت بعد از تثبیت حقوق هسته‌ای، تسخیر فضا است.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، دکتر عباسی در شورای اداری شهرستان نطنز اظهار کرد: با درایت، هدایت و بهره‌مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور مردم در تمامی صحنه های‌انقلاب، از بحران‌ها و تحریم‌های دشمنان انقلاب به خوبی عبور کردیم.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی کشور ادامه داد: تمامی محدودیت‌ها و تحریم‌های ایجاد شده از سوی استکبار جهانی به خصوص آمریکا و کشورهای غربی، ایران اسلامی را از حقوق مسلم هسته‌ای خود دور نمی‌کند.

وی تاکید کرد: دولت بعد از تثبیت حقوق هسته‌ای به دنبال به دست آوردن فضا است.

دکتر عباسی بیان داشت: تثبیت سرزمینی و سیاسی به طور یقین با تثبیت علمی و فناوری همراه است.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی دشمن به دنبال سرنگون کردن نظام است، زیرا ایران اسلامی به عنوان الگوی موفق در دنیا به جهانیان عرضه شده است.

رییس انرژی اتمی کشور در ادامه گفت: تمامی مسائل به وجود آمده در صحنه جهانی، دعوا بر سر هسته‌ای شدن ایران است.

وی اظهار کرد: ایران اسلامی هیچ‌گاه به فکر تولید سلاح‌های کشتار جمعی نبوده‌ است، زیرا داشتن سلاح هسته‌ای برای کشورها قدرت به همراه نمی‌آورد، اما برنامه آینده کشور تصاحب فضا، ماهواره و پرتاب‌کننده ماهواره در مدار زمین است.

دکتر عباسی به انتخابات آینده کشور نیز اشاره کرد و گفت: نتایج انتخابات به طور یقین در مسئله هسته‌ای کشور تأثیرگذار است، زیرا هرچه کشور دارای ثبات سیاسی باشد دشمن از اهداف خود دورتر می‌شود.

وی به کنایه گفت: اگر افرادی خواهان برداشتن تحریم از سوی کشورهای غربی هستند، به طور یقین به دنبال دست کشیدن از حقوق هسته‌ای کشور نیز هستند.

معاون رییس جمهور خاطرنشان کرد: مصوبات انجام نشده و نیمه تمام سفر ریاست جمهوری به شهرستان نطنز و باد رود در هیئت دولت مطرح می‌شود تا به یاری خدا تا پایان دولت دهم این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند. http://hadidnews.com/vdcg3q9q.ak9yz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما