تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۹
حرف و حدیث ها و ناپاکی ها ی فوتبال

قوت گرفتن دوباره شایعه تبانی در فوتبال کشور

هفته های پایانی لیگ فوتبال ایران دوباره خبرساز شده و شاهد شایعات رفتار زشت و ناپاک در این رشته هستیم.
قوت گرفتن دوباره شایعه تبانی در فوتبال کشور

به گزارش حدیدنیوز، در سالهای اخیر همواره عده ای بودند که شعار فوتبال پاک را در این مملکت سر داده اند و با تمام توان خود تلاش کرده اند که پاک بودن این رشته را ثابت کنند اما همچون سالهای قبل دوباره در هفته های پایانی لیگ حرف و حدیث های زیادی به وجود آمده و شاهد شایعات بسیار زشتی هستیم.

آش به حدی شور شده که پرونده تبانی در لیگ یک، لیگ برتر و فوتسال تشکیل می شود اما برای اهالی این رشته عبرت نمی شود و دوباره شاهد شایعات ناپاکی در فوتبال ایران مي شويم.

هفته های پایانی لیگ یک حرف و حدیث های زیادی را به همراه داشته اما متهمان اصلی این اتفاقات با افتخار صحبت از پاکی خود و تیم شان می کنند و نکته جالب اینکه در سالهای گذشته هم برخی از آنها موضوع اصلی حرف و حدیث ها و ناپاکی ها ی فوتبال بوده اند اما همچنان در فوتبال ایران فعالیت می کنند و همچنان با لحنی طلب کارانه حرف می زنند و همه چیز را کاملاً عادی و طبیعی میدانند اما چرا با توجه به اتفاقات گذشته این عده همچنان در فوتبال ما حضور دارند و برخورد قاطعی با آنها نمی شود؟

تبانی واژه ای کاملاً آشنا با فوتبال ما است. مسئولان فدراسیون فوتبال در سالهای قبل همواره دنبال سند و مدرک بوده اند تا تبانی را اثبات کنند و بعد تصمیم بگیرند اما وقت آن رسیده که مدیران ارشد فوتبا ل ایران با قدرت اتفاقات مشکوک را پیگیری کرده و با خاطیان به شدت برخورد کنند. در تمام دنیا شواهد و اتفاقات مشکوک را در نظر می گیرند و رای صادر می کنند اما مدیران فوتبال ما همواره دنبال سند و مدرک هستند تا با این مسائل برخورد کنند. سوال ما این است که کجای دنیا تبانی را به گونه ای انجام می دهند که سند و مدرک از خودشان به جای بگذارند که در این مملکت چنین اتفاقی بیفتد؟

تبانی هموراه بدون سند و مدرک انجام می شود اما مدیران ارشد و تصمیم گیرنده با توجه با اتفاقات مشکوک و شواهد موجود تصمیم می گیرند و رای صادرمی کنند. 

در ایتالیا و در پرونده تیم یوونتوس هیچ سند و مدرک پیدا نشد اما با توجه به اتفاقات مشکوک و شواهدی که وجود داشت، فدراسیون فوتبال این کشور قدرتمندترین تیم ایتالیا را به شدت جریمه و تنبیه کرد تا نشان دهد که پاکی در فوتبال از هر نام و قدرتی با ارزش تر است.

هفته های پایانی لیگ یک دوباره خبرساز شده و شایعه تبانی به گوش می رسد. انتظار اهالی فوتبال و علاقه مندان به این رشته این است که شاهد اراده ای محکم از سوی مدیران فدراسیون فوتبال کشورمان برای برخورد با مسائل اینچنینی باشد.

اتفاقات مشکوک در لیگ یک کم نبوده و در لیگ برتر هم باید کاملاً مراقب باشند تا حق تیمی خورده نشود و حق به حق دار برسد چرا که تمام تیم ها هزینه کرده اند و زحمت کشیده اند و نباید به راحتی از کنار چنین اتفاقاتی گذشت.

فوتبال ایران طی سالهای اخیر انرژی و زمان زیادی را صرف پرداختن به اتفاقات مشکوک و تبانی در فوتبال کرده اما کمتر شاهد برخورد قاطع با عوامل چنین اتفاقاتی بوده ایم تا همچنان این داستان ادامه داشته باشد و شاهد حرف و حدیث های زیادی در این راستا هستیم. تازمانی که مدیران ارشد فدراسیون فوتبال اراده محکمی از خود نشان ندهند و قاطعانه در برابر چنین اتفاقاتی قرار نگیرند اوضاع به همين شکل مي ماند و نباید منتظر شرایط بهتری در فوتبال کشورمان باشیم.

ناپاکی در فوتبال باعث شده تا این رشته در کشورمان هر روز افت کند و شرایط بدتری را تجربه کند و تازمانی که برخورد محکمی با عوامل این مشکلات و اتفاقات مشکوک صورت نگيرد، زیر بنای فوتبال ما درست نخواهد شد.

http://hadidnews.com/vdchxvnz.23nwmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما