تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۲
شبکه خبری بی‌بی‌سی صرفا از منظر اخلاقی و تکلیف قرآنی شنوندگان درباره اخبار منتشره مورد بررسی است.
فساد اخلاقی کارکنان بی‌بی‌سی و تکلیف قرآنی مردم
با نزدیک شدن ایام برگزاری انتخابات، بخش فارسی بی‌بی‌سی بر شدت فعالیت‌های خبری خود افزوده است، از این رو موضوع شبکه خبری بی‌بی‌سی صرفا از منظر اخلاقی و تکلیف قرآنی شنوندگان درباره اخبار منتشره مورد بررسی است.

به گزارش حدیدنیوز، با نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بخش فارسی بی‌بی‌سی که ارگان رسمی وزارت خارجه انگلیس است و با بودجه مصوب سالانه ده‌ها میلیون دلاری آن دولت و تحت نظر سازمان جاسوسیMI۶ اداره می‌شود بر شدت فعالیت‌های خبری خویش در حوزه ایران به شکلی معنادار افزوده است، از این رو موضوع شبکه خبری بی‌بی‌سی صرفا از منظر اخلاقی و تکلیف قرآنی شنوندگان مسلمان درباره اخبار منتشره از سوی فاسقین و فاجرین بی‌بی‌سی و فارغ از دشمنی‌های دامنه‌دار دولت انگلیس با ملت ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد. در آیه ۶ سوره حجرات آمده است: «اى کسانى که ایمان آورده‏اید، اگر فاسق و دروغگویى براى شما خبری بیاورد، پس (در مورد آن خبر) تحقیق و بررسی کنید مبادا از روى جهالت و نادانى به گروهى ضرر و زیان رسانید».

۱- در همین ابتدای بحث لازم به یادآوری است که از منظر لغوی فاجر که جمع آن «فجار» و «فجره» است، در لغت به معنای هرزه، عیاش، فاسد، خراب، زناکار، دروغگو، بی‌حیا، بی‌شرم، وقیح و گستاخ آمده است و فجور که مصدر است به معنای «هرزگی، فسق، فساد، عیاشی، گناه و زندگی گناه‌آلود» است همچنین کلمه فسق با فجور از نظر معنا به هم نزدیکند. فسق بیشتر جهت مخالفت با خدا را بیان می‌کند و فجور گستردگی فساد و گناه فرد را می‌رساند. از منظر قرآنی نیز مختصرا می‌توان گفت در آیه ۲۷ سوره بقره آمده است: «فاسقان آنها هستند که ... در جهان فساد مى‌کنند، اینها زیانکارانند». تنها نگاهی کوتاه بر نوع پوشش گویندگان زن بی‌بی‌سی حکم بر فساد علنی، بی‌شرمی و بی‌حیایی و وقاحت کارکنان بی‌بی‌سی دارد.

۲- یادآوری موارد اثبات شده‌ای مانند ایفای نقش راهبردی در هدایت کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، آتش‌افروزی داخلی و قومی در ایران در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی، همکاری تسلیحاتی شیمیایی با صدام بعثی در دوران ۸ ساله دفاع مقدس، حمایت همه‌جانبه مالی – نظامی از منافقین تروریست یا نقش‌پذیری اساسی در فتنه ۱۳۸۸ برای تبیین مصادیق بارز دشمنی انگلیسی‌ها با ملت ایران کفایت می‌کند.

۳- به طور طبیعی در حال حاضر اصل دشمنی یک رسانه متعلق به دولت استعماری انگلیس با ملت ایران کاملا اثبات شده است اما استفاده برخی شهروندان مسلمان ایرانی از این شبکه ماهیتا فاسق و فاسدالاخلاق به عنوان یک منبع خبری موثق با وجود حرمت شرعی آن جای بحث دارد. ظاهرا جمعی از شهروندان با حسن نیت یا با توجیه تطبیق اخبار داخلی با اخبار منتشره از سوی این شبکه ضد ایرانی پای گیرنده‌های ماهواره می‌نشینند که طبعا به دلیل ناآشنایی مخاطبان ایرانی با ترفند‌های حرفه‌ای این قبیل رسانه‌های خارجی موجب می‌شود این رسانه‌ها با خبردهی جهت‌دار و در لابلای دام‌های رسانه‌ای تعبیه شده در متن اخبار منتشره و در قالب پروسه پنهانی «مدیریت ذهنی – خبری مخاطبان» بر باورهای دینی – انقلابی شنوندگان اثر نامطلوب و مخربی داشته باشند. هر آدم معقول به خوبی می‌داند که هیچ دشمنی در پی تامین منافع دشمن خویش نیست و روشن است بی‌بی‌سی، ابزاری قوی در دست دشمنان این ملت است و مطلقا در پی تامین منافع ملت ایران نمی‌تواند باشد.

۴- امروز بحث فسق و فجور رایج نزد شبکه بی‌بی‌سی و میزان بسیار بالای فساد جنسی و آلودگی اخلاقی عوامل خبری و مدیران این رسانه استعماری وابسته به انگلیس به انواع رفتارهای ریز و درشت غیر‌انسانی و شیطانی به قدری فراگیر و عام شده است که مدیران و عوامل این شبکه به جای لاپوشانی موضوع، انکار اسناد منتشره یا توجیه موارد مطروحه، مجبور شدند در اقدامی استراتژیک اصل انحرافات جنسی موجود در میان کارکنان آن شبکه را رنگ و لعاب تمدنی و فرهنگی بخشند و در اوج بی‌شرمی به شکل مستقیم و غیر‌مستقیم ایرانیان مسلمان را نیز به انجام چنین رفتارهایی منحط تشویق کنند. برای نمونه مجری تازه به دوران رسیده بی‌بی‌سی در توجیه فساد اخلاقی خویش و همکارانش ضمن عادی دانستن روابط ضربدری جنسی میان کارکنان ایرانی و انگلیسی این شبکه به‌طور علنی می‌گوید: «درباره رابطه من با همکارانم نوشتین؛ روابط آزاد جنسی که برادران اطلاعاتی به ما نسبت دادن در اینجا یک امر طبیعی و عادی هست و مختص به من نیست.... این فرهنگ ایرانی است که از تمدن جهانی عقب مونده و نمی‌خواد خودش رو به فرهنگ جهانی برسونه و هنوز روابط را در مشروع و نامشروع تعریف می‌کنه».

۵- اگر چه انتشار گزارشات مستند متعدد درباره رسوایی‌های اخلاقی کارکنان بی‌بی‌سی فشارهای سنگینی را در عرصه بین‌المللی بر دولت انگلیس وارد ساخته است اما باید گفت به شکل کلی انحراف بیمارگونه جنسی، فساد اخلاقی، سوءاستفاده جنسی از همکاران و متاسفانه خانواده‌هایشان، تجاوز مدیران ارشد شبکه به مجریان زن، اصرار بر انجام رفتارهای جنسی مختلط حیوانی، هرزگی علنی در سطح مدیران و عموم مجریان آن شبکه و ... یکی از عمده ویژگی‌های اختصاصی کارکنان آن شبکه است. در واقع ابتذال جنسی، فاحشه‌گری فکری- اخلاقی، اقدام عملی علنی جهت تایید و گسترش فرهنگ همجنس‌‌بازی‌، اصرار بر اعلام رسمی بی‌غیرتی خانوادگی و الزام به پذیرش بی‌مبالاتی‌های همسر و فرزندان و در نهایت عریانی مقابل دوربین‌های تلویزیونی موجب شده است به راحتی بتوان عنوان فاسق را برای اغلب کارکنان بی‌بی‌سی به کار برد. بدیهی است در واقع تلاش برای نشر علنی و حاکمیت فسق و فجور موجود در زوایای مختلف روابط میان اداری کارکنان بی‌بی‌سی توسط افراد فاسق بدنامی مانند صادق صبا، بهزاد بلور، علی همدانی، کسری ناجی و ... تنها بخشی از وظایف اصلی آنها در ترویج ولنگاری‌های اخلاقی نزد بینندگان آن شبکه محسوب می‌شود.

۶- مبتنی بر احکام اسلامی مسلمانان باید به شکل جدی از حشر و نشر با افراد فاسق پرهیز کنند. به شکل عمومی گاه ملاحظه می‌شود افراد شریف و متدین تنها از باب اطلاع‌یابی از وقایع و اتفاقات پای اخبار شبکه بی‌بی‌سی می‌نشینند که باید توجه داشته باشند این اقدام به نوعی معاشرت معنوی با فاسقین است که چنین همنشینی از سوی ائمه معصوم‌(ع) قویا تقبیح شده است. برای نمونه امام سجاد علیه‌السلام فرمودند: از معاشرت با فاسق بپرهیز، زیرا وی تو را به لقمه‌ای یا کمتر از آن می‌فروشد. در خاتمه باید گفت پاسخ منطقی به ۲ پرسش مهم «رمز دلسوزی‌های یک شبکه انگلیسی انباشته از فاجرین و فاسقین برای ملت ایران چیست؟ و مهم‌تر از همه از منظر فرهنگی – تربیتی عایدی حقیقی نشستن خانوادگی پای سخنان مجریان فاسق و فاجر بی‌بی‌سی چه می‌تواند باشد؟» می‌تواند گویای ناگفتنی‌های زیادی درباره ذات حقیقی شبکه بی‌بی‌سی و کارکنان ناشریف آن باشد. http://hadidnews.com/vdcc1xqs.2bqox8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما