تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۱
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما سرمایه ارزشی و معنوی برای پاسداشت نظام هستیم، اظهار داشت: سپاه و بسیج حق بیان مصداق در انتخابات را ندارند و هر نظریه ای که به این دو نهاد نسبت داده شود، به شدت تکذیب خواهد شد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از ایرنا، سردار ˈمحمد حسین سپهرˈ در همایش تبیین و تحقق شعار سال ˈحماسه سیاسی و حماسه اقتصادیˈ گفت: سپاه و بسیج در انتخابات ریاست جمهوری برای هیچ حزب، گروه و یا فردی هزینه نمی کند.

وی تصریح کرد که تخریب هر یک از نامزدهایی که از سوی شورای نگهبان تایید شود مغایر با راهبردهای نظام و رهبر معظم انقلاب است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما در انتخابات تهمت ها و دروغ هایی است که به نامزدها نسبت داده می شود، ادامه داد: بسیجیان باید دقت داشته باشند که آلوده این بداخلاقی ها نشوند.

سردار سپهر یادآورشد: نکته حایز اهمیت دیگر اینکه هر یک از احزاب و نامزدها باید قانون مدار بوده و ملزم به رعایت قانون و مقررات در طول برگزاری انتخابات و پس از آن باشند.

وی با بیان اینکه از سلامت انتخابات نیز باید پاسداری شود، اضافه کرد: بسیجیان حضور در پای صندوق های رای را باید یک واجب شرعی بدانند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند و از تداوم گفتمان امام خمینی (ره) و رهبری حمایت کنند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی در زمانی به پیروزی رسید که غربی ها پایان قرن بیستم را حذف دین در عرصه های حاکمیتی در دنیا اعلام کرده بودند، آنها تلاش بسیاری کردند تا حاکمیت غیر دینی و غیر مذهبی ایجاد کنند اما امام خمینی (ره) با حمایت مردم تمام محاسبات استکبار را به هم ریخت.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد که ˈشریعت، امامت و امتˈ سه عنصری بودند که با انسجام و یکپارچگی به پیروزی انقلاب اسلامی منتهی شدند و اکنون نیز برای تداوم این انقلاب به هر سه عنصر در کنار هم نیازمندیم.

سردار سپهر اظهار داشت: در طول تاریخ ˈشریعت و امامتˈ همواره وجود داشته اما به حضور مردم در صحنه چندان توجهی نمی شد که با وقوع انقلاب اسلامی و اتحاد آحاد جامعه، دشمنان تلاش های گسترده ای برای جدا کردن شریعت و امامت از مردم داشتند اما راه به جایی نبردند.

وی در ادامه شجاعت، فداکاری، شرافت و کرامت نفس، هدف متعالی و عدالت خواهی را از جمله عناصر حماسه سیاسی برشمرد و افزود: نتیجه حماسه سیاسی باید همواره پیروزی را به دنبال داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: نشاط سیاسی، تقویت مشروعیت مردمی، معرفی الگوی مردمسالاری دینی، تغییر نگرش در مخالفان و دشمنان و خنثی سازی توطئه های سیاسی دشمنان و ایجاد پشتوانه مردمی از جمله اهدافی است که در حماسه سیاسی باید مورد توجه قرار گیرد.

همایش تبیین و تحقق شعار سال ˈحماسه سیاسی و حماسه اقتصادیˈ امروز - دوشنبه -با حضور مسوول نمایندگی ولی فقیه در بسیج کارمندان، رییس سازمان بسیج کارمندان، بسیجیان، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در تالار وحدت برگزار شد.

قرار بود ˈسید محمد حسینیˈ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم سخنرانی کند که به دلیل حضور در جلسه هیات دولت خوزستان این امر میسر نشد. http://hadidnews.com/vdcdnn0f.yt0j56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما