تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۳
رونالدو در اظهار نظری در خصوص مسلمانان اعلام کرد: با جدیت معتقدم چهره ای که رسانه‌های آمریکایی و اروپایی‌ها از مسلمان به نمایش می‌گذارند، غیر واقعی است.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، رونالدو به تازگی با یک شرکت مخابراتی عربستان سعودی قرارداد تبیلغاتی به ارزش یک میلیون دلار منعقد کرده است که براساس آن در تابلوهای تبلیغاتی این شرکت سه تصویر از این بازیکن استفاده خواهد شد.

پایگاه شبکه اخبار ورزشی عربستان سعودی به نقل از رونالدو نوشت: من احترام زیادی برای مسلمانان قائل هستم و با جدیت معتقدم چهره ای که رسانه های آمریکایی و اروپایی ها از مسلمان به نمایش می گذارند، غیر واقعی است.

کریستیان رونالدو در ماه های اخیر به شدت به جهان اسلام و عرب نزدیک شده است به خصوص پس از آنکه مسعود اوزیل هم تیمی او اعلام کرد: رونالدو به شنیدن آیات قرآن علاقمند است و به هنگام غذا خوردن «بسم الله» می گوید.

رونالدو گفت: من با بازیکنان مسلمان به خصوص مسعود اوزیل، کریم بنزما و نوری شاهین، رابطه نزدیکی دارم.

رونالدو در ادامه اظهارداشت: از مسیحیت جدا نشده ام و از بازیکنانی هستم که احساسات دینی خود را قبل از وارد شدن به زمین مسابقه یا به هنگام گل زدن بروز می دهم.

شبکه اخبار ورزشی عربستان اضافه کرد: در عین حال رونالدو بصورت جامع درخصوص اعتقادات دینی خود سخن نگفت. http://hadidnews.com/vdcba9b8.rhbwgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما