تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۷
محمدرضا عارف خواستار ایجاد رفاقت بعد از انتخابات شد و گفت: بعد از انتخابات و پس از ایجاد حماسه سیاسی برنامه برای ایجاد حماسه اقتصادی در برنامه کاری دولتمردان منتخب مردم در دستور کار قرار گیرد. اصل رقابت را بعد از انتخابات به حماسه رفاقت تبدیل کنیم.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از فارس، محمدرضا عارف شامگاه جمعه در همایش اصلاح طلبان مرکز استان مازندران در هتل سالار دره ساری اظهار داشت: مردم جایگاه ویژه‌ای در انقلاب اسلامی ایران دارند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلاب فرهنگی بود که رهبری این انقلاب را مرجع عالیقدر شیعه برعهده داشت و در سال ۵۶ و ۵۷ با خلق حماسه، نظام جمهوری اسلامی در کشور ما حاکم شد.

نامزد احتمالی انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری در ادامه به برگزاری انتخابات در کشور اشاره کرد و گفت: انتخابات تجلی حضور مردم است و در جمهوریت و اسلامیت نظام ایران نیز بر این موضوع تاکید شد.

عارف با اعلام اینکه در ۳۰ سال گذشته شاهد حضور معنی‌دار مردم در صحنه‌های مختلف نظام بودیم، بیان داشت: حضور معنی‌دار مردم در صحنه‌هایی که نظام به مردم نیاز داشت به خوبی مشخص می‌شود.

وی در ادامه با اعلام اینکه برخی دولت‌ها حضور مردم در صحنه را به حساب خویش می‌گذارند، گفت: مردم حضور در صحنه را به حساب دولت نمی‌گذارند و حضور مردم در صحنه به واسطه علاقه مردم به نظام است.

عارف در ادامه با اشاره به نقش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام بیان داشت: دشمنان انقلاب سعی دارند حضور مردم در صحنه‌های مختلف برای نظام را کمرنگ جلوه دهند.

وی تاکید کرد: مردم با دید عمیق حساب اشخاص را به پای نظام نمی‌گذارند.

این فعال سیاسی در ادامه با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات سال جاری گفت: برای پاسداری از اصل مردم‌سالاری دینی ضرورت دارد حضور حداکثری در انتخابات را جدی بگیریم.

عارف در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: انتخابات در کشور باید به حماسه تبدیل شود و مهمترین بخش حماسه حضور مردم در صحنه‌های مختلف است.

وی تاکید کرد: برنامه‌ریزی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات توسط جریانات سیاسی در انتخابات فراهم شود.

این مسئول در ادامه خواستار ایجاد رفاقت بعد از انتخابات شد و گفت: بعد از انتخابات و پس از ایجاد حماسه سیاسی برنامه برای ایجاد حماسه اقتصادی در برنامه کاری دولتمردان منتخب مردم در دستور کار قرار گیرد.

عارف ادامه داد: اصل رقابت را بعد از انتخابات به حماسه رفاقت تبدیل کنیم.

وی تاکید کرد: حرف آخر را در انتخابات مردم می‌زنند.

این نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در ادامه یادآور شد: پس از انتخابات باید قطار کشور در ریل صحیح قرار گیرد، در برخی بخش‌ها دچار مشکلات و چالش‌هایی هستیم، در بخش اقتصادی گرانی کمرشکنی را شاهد هستیم، نرخ بیکاری وضعیت مطلوبی ندارد، نرخ طلا هم در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

عارف در پایان تاکید کرد: باید در همه بخش‌ها قطار کشور روی ریل قرار گیرد و باید فردی انتخاب شود که در عمل توانایی خویش را نشان دهد.

وی گفت: در صحنه بین المللی با چالش‌هایی مواجه هستیم و نیاز است فردی بیاید که پیامش در حوزه بین المللی صلح و دوستی باشد. http://hadidnews.com/vdcepv8z.jh8vwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما