تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۹
رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران از آمادگی این ستاد برای ثبت‌نام روزانه ۷۰۰ نفر از متقاضیان شرکت در انتخابات شوراها خبر داد و گفت : زمان ثبت‌نام از متقاضیان تمدید نخواهد شد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از تسنیم، سعید احمدی شهرکی رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران در حاشیه دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص تعداد افرادی که تاکنون در انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کرده‌اند گفت: امروز و تا این لحظه حدود ۱۵ الی ۱۶ نفر وارد فرمانداری شده‌اند. ضمن آنکه دیروز نیز ۱۵۵ نفر متقاضی ثبت نام در انتخابات شوراها شدند که ۳۶ نفر آنها ثبت‌نامشان قطعی شد.

وی خطاب به داوطلبان انتخابات شوراها افزود: داوطلبینی که می‌خواهند به فرمانداری تهران برای ثبت نام مراجعه کنند، باید مدارک کامل را داشته باشند. اگر مدارک آنها کامل باشد تا ۲۰ دقیقه مراحل ثبت نام انجام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران اضافه کرد: البته تجربه نشان داده است که در روزهای نخست حضور داوطلبان در فرمانداری کم است و در روزهای پایانی این حضور زیاد می‌شود. البته باید بگویم که ما هر روز آمادگی ثبت‌نام ۷۰۰ نفر را داریم.

احمدی شهرکی اظهار داشت: وقتی که ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراها قطعی شود، مدارک آنها به سامانه جامع وزارت کشور ارسال می‌شود.

وی همچنین افزود: کلیه کسانی که شاغل در شهرداری تهران هستند، برای داوطلبی در انتخابات شوراها باید از پست خود استعفا دهند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران در ادامه درباره اینکه آیا زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران تمدید می‌شود یا نه، تاکید کرد: احتمال تمدید به هیچ وجه نیست چرا که جدول زمانبندی ما مشخص شده است. براساس این جدول ما هر روز تا ۵ بعد از ظهر در خدمت داوطلبان انتخاب شوراها هستیم و دیگر زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد و زمان ثبت نام فقط ۷ روز است. http://hadidnews.com/vdcjxaev.uqeoyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما