تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۷
مریم رجوی در جمع عوامل این گروهک در فرانسه در خصوص انتخابات آینده ریاست جمهوری ایران اظهار نظر و توصیه کرد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از دیده‌بان، سرکرده منافقین که هنوز امید بازگشت به ایران و بدست‌گیری قدرت را دارد! ۲ماه مانده به انتخابات، مسئله تقلب در انتخابات را مطرح کرده و انتخابات را فرمایشی توصیف می‌کند.

بر پایه این خبر مریم رجوی که خود ۲۰ سال است بدون هیچ انتخاباتی خود را رئیس‌جمهور برگزیده منافقین نامیده، ادعا کرده رئیس‌جمهور آینده ایران از هم‌اکنون مشخص است.
وی که گویا سابقه ۱۲هزار ترور گروهکش علیه ملت ایران و همچنین نفرت ایرانی‌ها از منافقین را فراموش کرده خطاب به مردم ایران توصیه کرده در انتخابات شرکت نکنند تا از این طریق مشروعیت نظام ایران را زیر سوال ببرند!
عوامل گروهک منافقین از مدت‌ها قبل با جاسوسی و تخلیه اطلاعاتی در شبکه‌های مجازی، پروژه اخلال در انتخابات را کلید زده‌اند.

منافقین در تحلیل‌های خود پیش‌بینی کرده‌اند که انتخابات ریاست جمهوری ایران در این دوره، قبل از برگزاری دچار ناآرامی و اغتشاش خواهد شد، از این رو از هم‌اکنون به عوامل خود آماده‌باش داده‌اند تا نهایت استفاده را از ناآرامی‌های احتمالی ببرند.

گفتنی است در اغتشاشات بعد از انتخابات سال ۸۸ تیم‌های ترور بسیاری از گروهک منافقین در تهران و شهرستان‌ها کشف شدند که قصد انفجار و تخریب در مراکز عمومی و دولتی را داشتند. http://hadidnews.com/vdcivqaz.t1avq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما