تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۲
مهاجم جدید تیم ملی از اینکه نتوانست برای تیم ملی بازی کند بسیار ناراحت است.
تبریک رونالدینیو به بازیکن ایرانی،بازیکن معروف ۵ میلیون پول عمل مادرش را نداد! ،چرا گفتی من با تیم دومم آمدم؟!

تبریک رونالدینیو به بازیکن ایرانی
رضا قوچان نژاد مهاجم جدید تیم ملی از اینکه نتوانست برای تیم ملی بازی کند بسیار ناراحت است.
به گزارش حدید نیوز؛ او که ظاهرا خبر ندارد هنوز فدراسیون فوتبال قدمی در راه گرفتن مجوزش از فیفا برنداشته، در صفحه شخصی خود در یکی از سایت های اجتماعی نوشت: «متاسفانه نتوانستم برای ایران بازی کنم. به دلیل پاره ای از مسایل، فیفا هنوز مجوز من را صادر نکرده است. امیدوارم در اردوی آینده بتوانم برای ایران بازی کنم.» صفحه شخصی این بازیکن نزدیک به ۱۱۰۰ طرفدار دارد. جالب اینجاست که پیغام تبریک رونالدینیو ستاره سابق بارسلونا به چشم می خورد که در روز ۲۴ دسامبر گذشته، در پیامی سال نو میلادی را به قوچان نژاد تبریک گفته است.

چرا گفتی من با تیم دومم آمدم؟!
ایران در دیداری دوستانه با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل تونس مساوی کرد.
به گزارش حدید نیوز؛ بعد از این بازی طرابلسی سرمربی حریف با حالت اعتراض آمیز به کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران گفت: «چرا در ایران گفته اید که من با تیم دومم به مصاف شما آمدم؟ در لیست بازیکنان من ۱۴ لژیونر حضور دارند.» سرمربی تیم ملی هم تاکید کرد که هرگز او این حرف را به رسانه های ایران نزده، بلکه آنها به اشتباه چنین خبری را منتشر کرده اند. کروش به طرابلسی گفت: «این یک سوء تفاهم است و شما اشتباه می کنید.»
گویا مسولان تیم ملی تونس برای تکمیل کردن اطلاعاتشان درباره تیم ملی ایران به سایت ایرانی مراجعه کردند که چنین خبری را دیدند و در اختیار سرمربی تیم شان قرار دادند.

بازیکن معروف ۵ میلیون پول عمل مادرش را نداد!
چندی پیش مادر یکی از ملی پوشان تیم مطرح و پرطرفدار تهرانی با فرزندش که هرساله قرارداد میلیاردی می بندد، تماس می گیرد...
به گزارش حدید نیوز؛ مادر پیر این فوتبالیست مشهور و پولدار، بعد از گله از فرزندش که چرا سراغی از خانواده اش نمی گیرد از او می خواهد مبلغ ۵ میلیون تومان بابت هزینه درمان بیماری اش به مادرش بدهد.
مادر انتظار داشت این فوتبالیست که چندی پیش خانه ای مجلل در یکی از برجهای معروف تهران خریده با پرداخت این پول به خانواده اش گره ای از کار آنها بگشاید اما جواب سرد آقای فوتبالیست این بود: «فعلا پولی در بساط ندارم که به شما بدهم.»
چند روز بعد مادر این فوتبالیست به قصد صحبت با مدیر عامل باشگاه با دفتر باشگاه تماس می گیرد. این مادر در صحبتهایش با مسئولان باشگاه می گوید دیگر فرزندی به این نام ندارد و او را نفرین می کند. وی از فرزندش گله های بسیاری داشته چرا که در طول سالهای گذشته که این بازیکن قراردادهای میلیاردی بسته حتی یکبار هم به خانواده اش که وضع مالی چندان خوبی ندارند، کمک نکرده است.

http://hadidnews.com/vdcb.0b8urhbwsiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما