تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۵
مراسم وداع با ۶ شهید گمنام با عنوان "شبی با شهدا" امشب بعد از نماز مغرب و عشا در سه منطقه تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش حدیدنیوز به نقل از تسنیم، مراسم وداع با ۶ شهید گمنام با عنوان "شبی با شهدا" امشب بعد از نماز مغرب و عشا در سه منطقه تهران برگزار خواهد شد. این شهدا فردا، ۲۵ فروردین ماه و همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) ساعت ۱۰ صبح در سه منطقه کیانشهر، بوستان یادواره شهدا و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در تهران با حضور مقامات لشگری و کشوری و عموم مردم شهید پرور تهران، تشییع و تدفین خواهند شد.

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

مراسم شب وداع با دو شهید ۱۹ و ۲۳ ساله که در جزیره مجنون و شرهانی به شهادت رسیده‌اند، امشب در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار می‌شود. برای این مراسم از حجت‌الاسلام صدیقی، امام جمعه موقت تهران و حجت‌الاسلام پناهیان دعوت به عمل آمده است. این دو شهید در دانشگاه علوم پزشکی تهران به خاک سپرده خواهند شد.

این شهدا فردا از مقابل مسجد بلال صدا و سیما تا تقاطع خیابان ولیعصر(عج) و نیایش تشییع شده و در دانشکده داروسازی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به خاک سپرده می‌شوند.

بوستان یادواره شهدا واقع در منطقه ۱۶ تهران

همچنین وداع با دو شهید ۱۹ و ۲۰ ساله که در عملیات والفجر هشت به شهادت رسیده‌اند در مسجد فاطمیه واقع در فلکه سوم خزانه امشب بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود. در این مراسم که با حضور مردم و مسئولین منطقه برگزار می‌شود سید محسن حسینی به مداحی و ذکر مصیبت اهل بیت خواهد پرداخت. این شهدا فردا از مقابل همین مسجد در محله خزانه تشییع شده و در بوستان یادواره شهدا واقع در فلکه سوم خزانه(منطقه ۱۶ تهران) به خاک سپرده خواهند شد.

بوستان سپیدار واقع در کیانشهر

‌ضمنا وداع با دو شهید گمنام ۱۹ و ۲۸ ساله که در عملیات محرم و در منطقه شرهانی و عملیات بدر در مجنون به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند نیز امشب در ستاد فرماندهی بسیج حوزه ۳۲۷ حضرت سیدالشهداء (ع) برپا می‌شود.

این شهدا از مقابل بسیج حوزه ۳۲۷ سیدالشهداء(ع)‌ در محله کیانشهر شمالی تشییع و در بوستان سپیدار واقع در ضلع جنوب شرقی میدان امام رضا (ع) به خاک سپرده می‌شوند.
پیکر پاک ۱۷۶ شهید دفاع مقدس که در مدت ۴۵ روز در داخل و خارج از کشور توسط کمیته تفحص و جستجوی مفقودین نیروهای مسلح کشف شده است، همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) در ۲۹ استان تشییع و به خاک سپرده می‌شود. از شهدای تازه تفحص شده، ۴۶ شهید شناسایی شده‌اند و ۱۳۰ شهید دیگر گمنام و بی‌نام و نشان هستند. ۶ شهید از این ۱۳۰شهید گمنام در تهران به خاک سپرده می‌شوند. http://hadidnews.com/vdchx-nz.23n6vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما