تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۸
مدل ۲۰۱۴ هوندا اودیسه دارای سیستم تمام چرخ با موتور ۳.۵ لیتری V۶ با قدرت پیشرانه ۲۴۸ اسب بخاری است که برای بهره وری سوخت بیشتر دارای سیستم مدیریت سیلندر هوندا موسوم به VCM است
جاروبرقی در هوندا اودیسه
به گزارش حدیدنیوز، مطمئنا بسیاری از دارندگان خودرو به خصوص عیال وار از اینکه همیشه در خودرویشان خرده نان و شیرینی و آشغال بماند و مجبور باشند هر چند وقت یکبار با یک وکیوم دستی یا خانگی به تمیز کردن خودروی خود اقدام کنند به معضل بزرگی تبدیل شده است و حالا خودروساز ژاپنی اقدام به حل این مشکل با نصب یک وکیوم در داخل خودرو موسوم به اودیسه ۲۰۱۴ خود کرده است که در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۳ از این خودرو رونمایی خواهد کرد که جدیدترین محصول هشت نفره این شرکت است.



مدل ۲۰۱۴ هوندا اودیسه دارای سیستم تمام چرخ با موتور ۳٫۵ لیتری V۶ با قدرت پیشرانه ۲۴۸ اسب بخاری است که برای بهره وری سوخت بیشتر دارای سیستم مدیریت سیلندر هوندا موسوم به VCM است که با سوئیچ بین ۳ ،چهار و شش سیلندر برای بهره وری سوخت بیشتر بهره می‌گیرد.

در ضمن این مدل دارای یک سری بروزرسانی‌هایی در بخش ساختار‌های ایمنی بوده است که از آن جمله می‌توان به فن آوری‌های کمک راننده ،هشدار برخورد به جلو ،هشدار خروج از خط و آینه دیجیتالی راننده اشاره کرد و در ضمن سیستم‌های هوشمند ورود بدون کلید نیز به همراه برنامه برای گوشی‌های هوشمند هوندا هماهنگی کامل با این خودرو دارد.



به گفته هوندا این سیستم وکیوم که به HondaVAC موسوم است به دیواره جانبی خودرو متصل بوده و به همراه یک شیلنگ یکپارچه عرضه می‌شود و در زمانی که موتور روشن است به طور مداوم توانایی استفاده را دارد و با یک بار شارژ تا هشت دقیقه نیز کارایی دارد.



گفتنی است که اودیسه هوندا از تابستان امسال در تمامی‌نمایندگی‌های هوندا در دسترس خریداران خواهد بود. http://hadidnews.com/vdciypaz.t1avu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما