تاریخ انتشار :جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۶
تیم‌های فوتبال داماش و پرسپولیس فردا در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف هم می‌روند
داماش - پرسپولیس؛ جنگی برای فینالیست شدن
به گزارش حدیدنیوز، جام حذفی ایران به روزهای پایانی خود رسیده و پس از اینکه سپاهان توانست در ماراتنی نفس‌گیر برابر استقلال به پیروزی برسد و پای نخست فینال جام حذفی شود؛ فردا دو تیم داماش گیلان و پرسپولیس از ساعت ۱۷ در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف هم می‌روند تا سرنوشت دیگر فینالیست جام حذفی را مشخص کنند.

از آنجایی که این بازی در ورزشگاه عضدی شهر رشت و روی چمن مصنوعی برگزار می‌شود کادر فنی پرسپولیس دو جلسه در چمن مصنوعی کمپ تیم‌های ملی تمرین کرد تا سرخپوشان با آمادگی بیشتری بتوانند مقابل حریف صف‌آرایی کنند. در حال حاضر تنها امید پرسپولیسی‌ها برای موفقیت و به دست آوردن دل هوادارانشان این است که فردا داماش را شکست و به قول خودشان عیدی طرفدارانشان را بدهند و سپس در فینال با شکست سپاهان بتوانند به یک جام در فصل جاری دست پیدا کنند و دوباره روی آسیا را ببینند.

کسب سهمیه از طریق رتبه در لیگ برتر برای پرسپولیس بعید به نظر می‌رسد و شاگردان یحیی گل‌محمدی تمام توان خود را گذاشته‌اند تا از مسیر میانبر جام حذفی بتوانند دوباره به لیگ قهرمانان سلام کنند. پرسپولیسی‌ها پس از قهرمانی در جام حذفی در زمانی که علی دایی هدایت تیمشان را برعهده داشت عملا روز خوش نداشتند و نتوانستند جامی به خانه‌شان بیاورند. حالا ورزشگاه عضدی خانه امیدی برای آنها خواهد بود تا در صورت پیروزی بتوانند به یک قدمی جام برسند هر چند در مرحله آخر هم مقابل سپاهان کار چندان راحتی پیش رو نخواهند داشت.

از طرفی اگر پرسپولیسی‌ها می‌خواهند که کاپیتانشان، مهدی مهدوی کیا یک بار دیگر و برای آخرین بار به میدان برود باید پیروز شوند چرا که او گفته اگر پرسپولیس به فینال جام حذفی برسد برای آخرین بار و به عنوان بازی خداحافظی به میدان خواهد رفت.

در سوی دیگر داماشی‌ها به عنوان میزبان این دیدار دوست ندارد حالا که تا اینجای مسیر را طی کرده‌اند در شهر خودشان و مقابل چشم‌های هوادارنشان دست خالی از زمین بیرون بیایند. آنها البته هنوز خطر سقوط به لیگ دسته یک را هم احساس می‌کنند. هر چند این خطر برای داماش به اندازه تیم‌های پایین تر از آن نیست اما به هر حال روی کاغذ این سقوط امکان‌پذیر است. دعوای مدیرعامل و مالک باشگاه داماش، رفتن درخشان از تیم و اتفاقاتی از این دست از عوامل دیگری هستند که باعث شده در این مدت داماش روزهای خوشی را سپری نکند و پیروزی در این دیدار آن هم با مربی بومی به نام افشین ناظمی که جانشین درخشان شده می‌تواند مرهمی برای طرفداران نماینده رشت باشد. http://hadidnews.com/vdcciiqs.2bq4x8laa2.html
منبع : تسنیم
نام شما
آدرس ايميل شما