تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۷
مهاجم پبیشین تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و پرسپولیس معتقد است سال ۹۱، سال عجیبی برایش بوده که تجربه‌های جدیدی در آن کسب کرده است. متولد شدن اولین فرزندش شیرین‌ترین لحظه را در سال ۹۱ برایش رقم زده است و از آن به عنوان قشنگترین لحظه زندگی‌اش یاد می‌کند.
به گزارش حدیدنیوز، به نقل از سایت اختصاصی وحید هاشمیان، مهاجم پبیشین تیم‌های بایرن مونیخ و پرسپولیس تحویل سال نو امسال را همراه با خانوداه اش در آلمان جشن خواهد می‌گیرد. مهاجم پیشین پرسپولیس تیم ملی امسال کفش‌هایش را آویخت تا پس از سال‌ها حضور در مستطیل سبز از دنیای فوتبال خداحافظی کند. وی معتقد است امسال سال عجیبی برایش بوده است که تجربه‌های جدیدی کسب کرده است. متولد شدن اولین فرزندش شیرین‌ترین لحظه را در سال ۹۱ برایش رقم زده است و از آن به عنوان قشنگترین لحظه زندگی‌اش یاد می‌کند.

گفتگوی وحید هاشمیان با سایت شخصی اش در مورد سال ۹۱ و سالی که شروع خواهد شد را می توانید اینجا بخوانید:

* آقا وحید شما سال‌ها در آلمان بودی فرق عید نوروز با کریسمس در چیست؟
- خب کریسمس در روزهای زمستان و سرد فرا می رسد که به دلیل اینکه در سنت و آداب ما ایرانی‌‎ها نیز وجود ندارد برای خود من هم زیاد جالب نیست. اما به نظر من نوروز ما ایرانی ها به دلیل رسیدن آب و هوای مناسب و شکوفایی طبیعت و از همه مهمتر تاریخچه تاریخی که دارد بهتر از کریسمس است.

* خاطره‌ای از ایام نوروز در این کشورها دارید؟
- در یکی از سالها من در تیم بوخوم آلمان عضویت داشتم که باید یک دیدار عقب افتاده انجام می دادیم. بازی عقب افتاده تیم ما که باید در روز چهارشنبه برگزار می شد با لحظه تحویل و سال نو همراه شده بود. اگر اشتباه نکنم لحظه تحویل ۸:۴۵ دقیقه بود که من ۱۵ دقیقه قبل از تحویل وارد زمین شدم و موفق به گلزنی شدم که در کل سال پر برکتی برای من رقم خورد.

* سال ۹۱ برای وحید هاشمیان چگونه سالی بود؟
- سال گذشته سالی پر از فراز و نشیب را تجربه کردم. اتفاقات عجیبی در سال ۹۱ برایم رخ داد که تازگی داشت و در کل فکر می کنم سالی با اتفاقات تازه برای بود.

* خداحافظی وحید هاشمیان از مستطیل سبز در سال ۹۱ چگونه رقم خورد؟
- به هر حال هر فوتبالیستی روزی باید کفش های خود را بیاویزد. خداحافظی از مستطیل سبز برایم سخت اما قابل پیش بینی بود.

* بهترین اتفاق سال ۹۱ ؟
- تولد دخترم بهترین اتفاق سال ۹۱ بود

* بدترین اتفاق سال ۹۱؟
- همیشه شنیدن خبر کسانی که از میان ما می روند برایم سخت و ناراحت کننده است.

* بهترین عیدی را از چه کسی می گیرید و به چه کسی می‌دهید؟
- قطعا بهترین عیدی را به دخترم خواهم داد اما با توجه به اینکه در خارج حضور دارم نمی‌دانم بهترین عیدی را از چه کسی خواهم گرفت.

* لحظه تحویل سال کجا هستید؟ برای سال جدید چه برنامه ای دارید؟
- به هر حال اولین نوروز را با دخترم تجربه می کنم و برایم جالب است. همچنین تولد النا نزدیک است و قصد دارم تا تولدش را جشن بگیریم.

* در آلمان ایرانی ها مراسم خاصی برگزار می کنند؟
- قطعا مکان های فراوانی وجود دارد که ایرانی ها دور یکدیگر جمع می شوند اما من هنوز اقدامی نکرده ام و در مراسم ها حضور پیدا نکرده ام.

* بدترین خبری که در سال ۹۱ شنیدید؟
- بدترین خبری که در سال ۹۱ شنیدم مربوط به زلزله دلخراش آذربایجان بود.

* بهترین پیام تبریک که شنیدید؟
- در گذشته من تا به خودم می آمدم تا با کسی تماس بگیرم مادرم که خدا رحمتش کند با من تماس می گرفت. بهترین پیام های تبریک برای مادرم بود.

* بزرگترین آرزویی که منتظر تحقق آن هستید؟
- یکی از ویژگی های انسان است که هر چیزی بدست می آورد باز هم در اندیشه پیشرفت است اما خدا را شکر می کنم که تاکنون از چیزهایی که بدست آورده ام راضی بوده ام. در حال حاضر نیز تنها آرزو می کنم تا هر چه خیر و صلاح ام باشد برایم اتفاق بیفتد.

* موفق‌ترین ورزشکار سال ۹۱ از نظر شما؟
- امسال ورزشکاران تلاش فراوانی در المپیک و پارالمپیک داشته اند.از نظر من ورزشکاری که با تمام وجود برای موفقیت تیم و کشورش تلاش کند.

* کدام سین هفت را دوست دارید؟
- سمنو را بیشتر دوست دارم به دلیل اینکه می‌شود آن را خورد.

* یک دروغ ۱۳ بگویید؟
- ایران قهرمان جام جهانی فوتبال می شود.

* نظرتون راجع به ۱۳ بدر؟
- از قدیم گفته اند ۱۳ بدر نحس است اما به نظر من به هر قضیه‌ای که بیشتر توجه شود و حساسیت نشان داده شود اتفاق خواهد افتاد.

* یک پیام نوروزی برای ورزش دوستان؟
برای همه مردم ایران و کسانی که سال نو را جشن می گیرند تبریک عرض می کنم و سالی پر از شادی، صفا، سلامت و موفقیت آرزو می کنم.
http://hadidnews.com/vdca0wn6.49nam15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما